Kuten todettua niin tuskin mitään syväanalyysia romahduksesta tullaan saamaan vaikka toki sitä itsekin odottaisin. Kuten muutkin ovat kirjoittaneet niin joku ulostulo tästä kaudesta olisi pitänyt saada ennen ensimmäistäkään uutta sopparijulkistusta. Muuten niistä aika vaikea iloita on.