Hakutulokset

  1. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Sulle tulee välikausi, näillä foorumi höpinöillä ei ole mitään vaikutusta todellisessa elämässä. Me voidaan täälä kiukuttelua minkä haluamme, Hervannan Pena ostaa kuitenkin riittävän monta lippua taas syksyllä notta meidän poissaolo ei tunnu kassassa saati toimistolla. Mutta mepä voimme täyttää...
  2. Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

    Hölön suurin virhe oli hirttäytyä kaltonkin ja jodeliinin erikoistilanteisiin. Se harmonia olis pitänyt rikkoa ja tuoda sitä osaamista koppiin. Nyt vain toivottiin ja sehän päättyi just niinkuin odottaa sopii. Toivottavasti nyt sinne kausi suunnitelmaan pistetään valmiiksi riittävä määrä...
  3. Otto Latvala

    Pakkia joka ei ehdi ikinä takaamaan, joka kierretään sata kertaa sadasta jalalla, ei osu mailalla kiekkoon, ei pysty maaliviivan takaa toimittamaan kiekkoa luotettavasti keskialueella, jolta kiekko karkaa lavasta jos erehtyy yrittämään nostoa jalalla, saati pysty antamaan syöttöä lapaan oman...
  4. Arttu Niskanen

    Ei pystynyt kantamaan joukkuetta finaaliin, eikä sitä kyllä voi junnulta odottaakaan. Jokainen minuutti jäällä pleijareista oli rahaa pankkiin. Tuli virheitä, mutta poika oppii niistä, toisin kuin Pelli Utu Latvala kolmikko. Toivottavasti saa pronssipeliin lisää tuttuja U20 joukkueesta oppimaan...
  5. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Kauniita ajatuksia boikoteista, edes Mangardin ja Konkkalehdon pahimpina aikoina ei mitään vaikuttavia boikotteja syntynyt. Perus lipun ostaja jotka tän todellisuudessa rahoittaa ei boikoteista välitä enempää ku sika matematiikasta. Mutta öyhötetään toki yhdessä. Minäkin pistän molemmat...
  6. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Ylempi jatkosarja on meidän mestaruus, putoaminen täysin mahdollista, mutta kyllä vaikean startin ovat ottaneet. Peli on sekaisin ja johto sitäkin enemmän.
  7. Tampereen Tappara

    Ahti oli sit laittanut selkään 99. Itsetunto kohdillaan
  8. Kevätveikkaus 2026 | Välierät

    OttelusarjaRatkaisu Tappara - Ilves3-4 KooKoo - SaiPa2-4
  9. Rippituoli & tervaa ja höyheniä

    Kyllä on ollut usko kovilla, höyhen puku kyllä komistaa miehen, otan varoiksi yhden
  10. Ilves Playoffeissa Kaudella 2025-2026 - Kalavelat maksuun

    Hahaaa, voiko huonommin enää suorittaa? Joko keskiviikoksi saadaan nostaa junnuista pakistoon pelimiehiä ja lähettää tuo toteemipaalu kilometri tehtaalle. Kyllä sarjan kohtalo on nyt kovin ohuissa kantimissa, tämä ei voi jatkua näin vaikka Hölö on suunnitelmansa aikoja sitten tehnytkin. Nyt...
  11. Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

    Jos 1,38 xG tuottaa 4 osumaa ja nyt pelataan pleijareita. Tää sälli piipittää muiden tekemisestä, itkee tuomareille ja oma pesä on paskassa katto myöden. Ei kait me tästä ekavekarasta eroonkaan päästä, tuokaa nyt tälle edes semmoinen tiimi että taisteltais edes. Johtajana en pidä oikein minään.
  12. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Puolustus peli ja erikoistilanteet, silkkaa paskaa, ei ole koko talvena opittu, niin miksi nyt kahdessa päivässä opittais? Toivon ihmettä vaikka todennäköisyyksien valossa kesäloma kutsuu.
  13. Kevätveikkaus 2026 | Neljännesvälierät

    OttelupariRatkaisu Lukko - HPK3-0 JYP - Pelicans2-3 KalPa - HIFK2-3 Ässät - K-Espoo1-3
  14. Ilveksen nykytilanne

    Mielenkiintoista, varmuudella julkisesti tiedämme että yleisökeskiarvo laahaa perässä. Yhteistyökumppaneita on, niihin panostetaan ja myynti on kehittynyt, mutta voitollinen tulos lienee vain haave. Sijoitus jalkapalloon alkoi paremmin mitä osattiin haaveilla, ja vaikkakin muutokset ovat...
  15. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Hahaaa U20 viimeinen paikallinen kaatui ylivoiman tehottomuuteen, ja juuri edellisessä podcastissa Peltola kertoi miten Gäri kävi kertomassa miten ylivoima hoidetaan. Pitikö sen nyt kusta U20:senkin kausi
  16. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Hmm, ehkäpä koko huolto voi jatkaa, olinpa hätäinen
  17. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Se oli sitten siinä, kausikortti tilaukset ja rahan siirrot tähän paskapumppuun on nyt loppu. Tuolla ei ole yhtään sellaista ennen vuotta 2000 syntynyttä hemmoa hommissa jota ei tarttis vaihtaa, ei ku on siä yks, mehupoika, kaikki muut pihalle
  18. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Vain Ilves sulaa näin, wattu. Toimisto tyhjäksi, valmennus kokonaan uusiksi, ihan kaikki pihalle, hallitus uusiksi. Koko tapahtuma tuotanto uusiksi ja osastokin joutaa vaihtaa nimeään ja siivota rivinsä. Tuokaa nyt jostain osaajia jotka ei kuse alleen ku pitää toimittaa. Witunwitunwittu
  19. Dan Harkimo

    Tämä on hyvä juttu molemmille, Dani pääsee pelaan ja meidän U20 palvelee maximi määrää parempia 04sia Saakohan Dani mitallin kuitenkin jos joukkue sen ansaitsee, kun liiton sarjoissa siirtoikkuna on jo kiinni, ja onhan pojalla vyöllä aika paljon U20 pelejä meillä
  20. Muita liigajoukkueita koskevat huhut

    Itse haaveilen Rätyä meidän bussiin tuliaisiksi jo viime Oulun reissulta, nyt BetsiEsko sitten raiskasi sen haaveen huhuamalla notta Ilves neuvottelisi Akun loppukauden lainasta.
Takaisin
Ylös