Hakutulokset

  1. Osasto 41

    Osaston pelisilmä petti, taisitte valita taistelun jota ette voi voittaa. Onnea taisteluun.
  2. Ilveksen erikoistilannepelaaminen

    Osallistun yhdellä kausikortilla talkoisiin, Gäry ulos
  3. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Mitä sitten? Tää on vitutus ketju ja täälä jengi purkaa paineitaan. Kyllä mua ainakaan ei yhtään helpota että pelattiin ihan hyvin vaikka hävittiinkin vittu 4-1 ja vielä Tapparalle
  4. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Hyi vittu miten syvältä ottaa tää tapparalle häviäminen tällä tavalla. Hävettääköhän tuota joukkuetta edes? Koska pitäisi hävettää, aivan luokatonta pärjäämistä ja näennäis hallintaa, ja omissa oltiin ihan vitun lapasia. Hyi vittu miten aikuista miestä voikaan ottaa päähän yks saatanan paska en...
  5. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Olis kyllä toimistolta kova syötti video ku lopputulos olis et Jasek nappaa en jatka. Siirto heti ja tilalle joku Jesse Japanista. Mennään nyt kumminkin kaikki hallille kokemaan tämä elämys
  6. Oulun Kärpät

    Mielenkiintoinen tämä Kärppien roskispalo, tämähän on kytenyt jo vuosia. Itseäni mietityttää miten Kärppien omistuspohja nyt tulee tän palon sammutista ja uuden urheilullisen identiteetin luomista. Säätiö hän siellä konsernin taustalla lymyää, onkohan säätiön peruskirja ihan validi, ja miten...
  7. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Viimeiset 5 peliä 1,2 pistettä per ottelu, 10 peliä 1,6 pistettä per ottelu, näillä kun jatketaan, ei olla neljän joukossa. Vitutus ketjuun aika laimeaa, ku eihän tämä enää vituta. Taso on tämä. Järkyttäviä putkia kausi täynnä, ei lupaa hyvää. Että kattellaan mitä tuleman pitää....
  8. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Eihän tää joukkueen perseily enää edes vituta, piste per peli tahdilla sääleihin ja lomille,
  9. LA 24.1.2026 | Jukurit - Ilves

    Hävittiin piste, oikeastaan vielä eilistäkin huonommalla viimeistelyllä. Ja omissa ihan luokatonta, jotain tarttis tehdä. Junnuja kokoonpanoon ja laiskurit katsomoon.... Kalto kotisohvalle ja Konna yv valmentajaks
  10. Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

    Voi voi, Tommin tarttis löytää nyt peili, siitä se sit vois lähteä paranemaan. Joukkue on kuriton ja huonosti valmistautunut joka toisessa pelissä. Täysin johtajan syytä että tällainen sallitaan. Aikaa korjata on, mutta jollei johtajuutta löydy, on kevät taas lyhyt. Ja mikäli tällä tasolla...
  11. Tulosveikkaus ja otteluseuranta Jukurit - Ilves 24.1.2026

    Tänään tulosvetoon 2-1 ja 1-5
  12. PE 23.1.2026 | Ilves - Tappara

    Noni, sehän meni ku Jeesuksen pääsiäinen, wituiksi. Pitkä on matka mestaruuteen, onneksi aikaakin vielä on, mutta tällaiset flopit alkais riittämään. Ja sitten eteenpäin vaikka vituttaakin
  13. Kausiketju 2025-2026 - Supittoman ajan avausosa

    Huh, yksi voitto saa viikon pelastettua, mutta parempaan pitää pystyä, 3 peliä 4 pistettä, toki hiljattain se 11 voiton putki. Että mahdottomia ei kait saa vaatia. Tasaisuutta pojat, 2 suoraa voittoa kolmeen peliin riittää, ni kavuttais sinne 4 joukkoon, no onpa jännitettävää. Matka jatkuu...
  14. Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

    Tänään saadaan seuraava otatus siitä miten ja mihin Hölö pystyy. Orastava tappioputki pitää katkaista, ja tuo vilinä siitä että ei olla valmiita hiihdellään pelin ulkopuolella eikä tehdä töitä, kenen syy? Pelaajien kyllä, mutta kuk asallii sen? Kenen vastuulla tämä loppupeleissä on? Nyt on...
  15. Kenen tekemisestä tai mistä se nyt jäi kiinni?

    Mitä sää suurvisiiri nyt vauhkoat? Onko jotenkin sulta pois jos joku on erimieltä? Ketjussa jossa osoitellaan sormella heikkoja lenkkejä. Mutta jatka toki taisteluasi
  16. Kenen tekemisestä tai mistä se nyt jäi kiinni?

    Eikös tuohon olis riitänyt nollapeli? Ei ne nyt mitään jumalaisia maaleja ollut. Mutta kollektiivisesti oltiin paskoja, ja YV ei vaan toimi, kiitos gäri
  17. Kenen tekemisestä tai mistä se nyt jäi kiinni?

    Ei hävitty suoranaisesti Pavlatin virheisiin, mutta kyllä ihan liian harvoin tämä tsekinmaan ihme tätä joukkuetta kannattelee. Pavlat olis voinut tänäänkin pelin meille voittaa, mutta ei. Toki pelaajat olis voinu pellailla maaleja
  18. Kenen tekemisestä tai mistä se nyt jäi kiinni?

    Kalto, ei mulla muuta, kait sille on jo tehty jatkosopimus
  19. Positiivisuusketju

    Kyllä ollut taas hienoa jääkiekon juhlaa kaks viimeistä, oispa kaljaa. No on mulla pari ykköstä, huomenna taas pelataan, paskaakos tässä, voittoa saamme odotella mutta pääsee pojat pelaan
  20. Kausiketju 2025-2026 - Supittoman ajan avausosa

    Taistellaan paikasta kuuden joukkoon, mutta vaikeaa on kun tuollaiset sysipaskat Ässät tylyttää ilta toisensa jälkeen. Alkais jo ne pleijarit ni päästäisi lomille
Takaisin
Ylös