Jenkkien junnusarjat voin hyväksyä,siirtoa toiseen seuraan Suomessa en.Ja voi olla että olen vähän urheiluromantikko,ja haluaisin näiden pelaajien pelaavan seurassa isoissa rooleissa,mitä olen jo jonkin aikaa seurannut,mutta kai se on sitten tätäpäivää,että saadaan ulkopuolelta nopeammin...