orastava nousu hukattu, alamäki alkanut. Ei minkäänlaista haluakaan nostaa tasoa, hankinnat mallia vitsi ja vielä huono sellainen. Viimeinen sammuttaa valot..
Jos Ratinen tai Kos on kahdessa ekassa kentässä kauden alussa niin parempi luovuttaa heti.
Olis mukava nähdä valmiit kärkikentät ilman sisäistä kasvua jo kauden alkaessa.
Tunnetusti joukkue on valmis vasta siirtorajalla jne.. Sehän on toiminut!
Näiden huhuttujen ”vahvistusten” lisäksi tarvitaan ykkösketju + maalivahti jotta saatais jonkinlainen usko huomiseen. En pidättele hengitystä tätä odotellessa. Ratkaisijat ja hämmentäjät loistaa poissaolollaan. Hajutonta ja mautonta.
Älkää ny, piti se kerran kiekkoa 30 sekuntia laidassa. Onhan se nyt miljoonan suoritus! Vaikka pelaaja oli täys paska vähintään samaa tasoa on henkilö joka teki tälläisen kanssa sopimuksen.