Olipahan hieno peli Ilvekseltä. Kuitenkin vasta 2-0, lisää tarvitaan. Vaikka yrittää olla kuinka pessimisti/realisti niin ihmeen kesyltä tappara vaikutti, takki tyhjä? Vai onko perinteinen reenijumi kun tunnetusti on ainoa joukkue joka reenaa. Tiistaina mennään 1-0 johtoon niin naapurin kasetti...