On puhuttu paristakin hankinnasta ja muistanko ihan väärin, että Miettinen sanoi myös, ettei tuo ns. varma kortti ole ihan heti ensimmäisenä päivänä käytettävissä. Erikoista olisi tuollaiset puheet, jos nyt julkaistu kaveri on kuitenkin reenannut Ilveksen kanssa parisen viikkoa.