Se on totta ja omasta "valituksesta" huolimatta olen noita siis käynyt katsomassa. Pointtina nyt kuitenkin enemmän se, että kun U20 on kuitenkin Ilves-Hockey Oy:n alla eikä RY:n alaisuudessa, voisi mieluummin maksimoida yleisömäärät eikä lipputuloja.
Jos rahat menee nimenomaisesti U20-joukkueen...