Kyllä juu, en minä sillä että kaikki olisi pas#aa. Esim. Jasek, Mantas, Simppa ja Borg ovat ihan timanttia. Opa oli ihan mahtava, kunnes loukkaantui. Mediassa meitä nostettiin ykkös pallille ja siellä varmaan oltaisiinkin, jos nämä tähtipelaajat olisivat olleet sillä tasolla, jolla kaikki...