Juurikin tämä. Sitten kun se ei ole voittava arpa, niin ykkösylivoimaa pyörittää Leo Lööf tai Arttu Pelli ja toinen sitten toista ylivoimaa.
Tuskin tuohon kahta kiekollista kaveria enään kuitenkaan tuodaan. Jos tuodaan, niin sitten toinen voisikin olla tuollainen hankinta.
Samoilla linjoilla.
Eihän tuohon nyt voi tuoda mitään "mikemckokkelia", joka on tehnyt ECHL.ssa 35 pojoo ja AHL.ssa 5 pojoo. Tai ei ainakaan pitäisi tuoda...
Se taannoin heittämäni Topias Vilen lienee liian iso haku. Ja lisäksi laitoin vielä samaan kokoonpano hahmotelmaan Westerlundin. Kaikkee...
Kai tuossa on pointtina kuitenkin se, että Kiiskisellä ei ole valmennushistoriaa.
Kuka sen sitten tietää että hänellä homma toimii, kun ei ole valmentanut?
Eli ymmärtäisin tuon pelaaja-pointin, jos olisi olisi sitä valmennus-historiaa.
Joo jätin Koposen ja Mutkan pois tuosta. Mutta joo nuo alivoimaa pelanneet olivat kaikki häntä edellä peliajoissa.
Sinulta löytynee nopeasti faktaa kuinka paljon pelejä pelasi keskellä ja kuinka paljon laidalla? Vasenta laitaa ilmeisesti pelannut.
Peliaika keskiarvoja katselin. No kai 7 eniten pelannut hyökkääjä on sitten 1-2 kentän kaveri (Jätin vielä pari kaveria edeltä pois jotka oli pelannut molemmat kaksi peliä).
Ne kenttänumeroinnit ei mielestäni edellenkään kerro kaikkea.
Haatanen - Hynninen Jukureiden kakkoskolmosketjusta Ilveksen ykköskentän ratkaisijoiksi.
:)
Kyllä Hynnisellä potentiaalia toki on, sitä en kiellä, mutta tuskin hän nyt Jasekin ja Lööken pisteisiin pääsee, jos he vaan omalla tasollaan jatkavat.