Kun Kiiskiselle ja JMJ:lle annetaan valtuudet (uskon ja toivon, että annetaan) laittaa yv peli jiiriin niin ensi kaudella ei ainakaan sen takia tulla tasoitusta antamaan.
Nyt sitten ihan oikeasti ne sopimukset julki! Tuli sieltä sitten möttösiä tai mcdavideja niin sen jälkeen saisi keskittyä jalkapalloon ja palata kiakkoajatuksiin, kun Tampere cuppi koittaa. Alkaa ärsyttämään nämä totaalinen mediahiljaisuus.
Tämä on niin totta. Tässä tilanteessa vitkastelu kusee omille kintuille ja lisää tyytymättömyyttä kannatajien keskuudessa. Oli sitten julki tulossa piilossa pysynyt iso nimi tai ei.
No kyllä melko pahasti penkin alle saa vetää jos ei tuolla porukalla 8. sijaa korkeammalle ylletä. En minäkään usko, että voitosta tullaan taistelemaan, mutta 8. olisi pahasti alisuoritettu.
Jos Kivihalme meille tulisi niin antaisin mahdollisuuden ennenkuin paiskataan bussin alle. Ei olisi Ilveksen ensimmäinen taitava ja hyökkäysorientoitunut pakki, joka toisinaan luistaa puolustusvelvoitteista, mutta nauttii silti kannattajien ja joukkueen luottamusta.
Itselle tuli uusista nimistä paljon positiivisempi fiilis kuin valtaosalle muita kirjoittajia. Karhua on mahdoton korvata, mutta ei valmennus muuten ainakaan heikentynyt. Kiiskinen on arpa, mutta silti sytyn hänen palkkauksestaan. Ei yksi mies kokonaisuutta enempää sotkettua kuitenkaan saa kuin...
Tämä on mun mielestä olennainen kiteytys. Pelii pyörii hetkittäin näyttävästikin ja kiekonhallinta on meillä. Valitettavasti maalit ratkaisevat. Pelkillä tyylipisteillä oltais kärjessä.
Tää kausarihomma on niin tapauskohtainen juttu. Tämä kausi on mulla ensimmäinen yli kymmeneen vuoteen, kun en hankkinut kausaria. Syynä etäisyys Tampereelle 150km ja paljon iltatöitä niin runkosarjassa en paikalle ole päässyt kuin ehkä 10 peliin, max 15/kaudessa. Totesin että käyttöaste vaan jää...