Hakutulokset

  1. Ilveksetär

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    MIFK-HJK tällä hetkellä 0-1, kohta 60 min pelattu, oon seurannut puoli tuntia. Aika löysiä yritelmiä klubilta. Lukemat on linjassa toiminnan kanssa. Ensi viikkoa ajatellen - vaikkei mitään uskalla enää toivoa, niin kyllä tää klubi on voitettavissa jos mikä. EDIT Juuri tuossa kohdassa...
  2. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Mikä muutos! Wallius ei pysy mukana nyt.
  3. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Veteli!!! Nyt tekee mieli isosti jossitella sitä paitsiomaalia.
  4. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Pieni lohtu.
  5. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Mitä menettäisi jos vaihtaisi jo tauolla? Veteli ja Raap kehiin!
  6. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Tässä voi tapahtua ihan mitä vaan
  7. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Jee!!!
  8. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Nyt vähän yritystä. Ja kuulutuksista päätellen kannattajat pyrottelee.
  9. Ilveksetär

    TI 23.6.2026 KuPS-Ilves

    Nyt tarvitaan Kangan uusi vire täysimääräisenä. Oma pieni toiveeni olis, että Kilo osuisi tänään. Ja koko jengi tarvitaan pitelemään Ruoppi. (Asian vierestä: miten joku voi olla kommentaattorina Ruudussa ja taivuttaa tempo:temmon, mun korvat hajoaa.)
  10. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Maybe, mutta osui.
  11. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Mukavaa juhannuspyrojen jälkeistä viikkoa eloonjääneille. Oon vähän hidas kommentoimaan tapahtumia mutta nyt olis kolme pointtia. Pyrot. Peli on pyhä, ja pyroja voi arvioida suhteessa pelitapahtumaan. Parhaat pyrotukset kohottaa pelitapahtuman tunnelman tappiin ennen alkuvihellystä - jota ne...
  12. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Ruudun selostaja arvelee päädyn vähäisen kannattajamäärän johtuvan MM-kisoista. Heh.
  13. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Erikoinen näytelmä. Roope kaataa vettä maassa karjuvan Bamban niskaan. Jäykin koivin minuutiksi sivuun?
  14. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Yes Roope! Mut 6-0 näyttäis vielä paremmalta!
  15. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    ihan sellanen vartin boikotti on jo tehokas! Tai yhden puoliajan. Ero kuuluu ja näkyy!
  16. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    En tiedä mitä tarkoitat. Ite oon ruudun ääressä VR:n takia. Kieltämättä kiinnostaa, onko Niilot itse päättäneet boikotoida - kuten ylpeä kannattajaryhmä voi tehdä, jos tulee ylimitoitettuja sanktioita - vai onko kyseessä jokin ulkoa määrätty sulku. Mielellään olisin mukana.
  17. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Nyt jo 4-0, ja Niilot puuttuu. Tulkaa toiselle jaksolle!
  18. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Kanga mikä tanssi! Tee vielä kolmas!
  19. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Raap, mikä hyrrä :)
  20. Ilveksetär

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Voi Stjopin ja sairastupa. Toivottavasti jää lyhyeksi poissaolo. - Ja voi ketutuksen määrää, kun junan myöhästyminen turmeli oman iltasuunnitelman. Onneksi Ruutu. EDIT Tuollahan on kuolemanhiljaista
Takaisin
Ylös