En tiedä mitä tarkoitat. Ite oon ruudun ääressä VR:n takia. Kieltämättä kiinnostaa, onko Niilot itse päättäneet boikotoida - kuten ylpeä kannattajaryhmä voi tehdä, jos tulee ylimitoitettuja sanktioita - vai onko kyseessä jokin ulkoa määrätty sulku. Mielellään olisin mukana.