ilvesperhe
Luottopelaaja
Etkö lukenut suluissa olevaa lausetta?Tieto, vai "kaverilta kuultu".
Etkö lukenut suluissa olevaa lausetta?Tieto, vai "kaverilta kuultu".
Ei tietoa,eikä kaverilta kuultua..nähty tilanne..ja verrattu omaan kokemukseen..se mikä on tärkein on Ihminen Eemeli Suomen tilanne..muusta viis..Tieto, vai "kaverilta kuultu".
Se liittyi aivovamman varotoimenpiteisiin. Ei siihen faktaan että Eemeli olisi poistunut hallilta ambulanssilla joukkueen bussin sijaan.Etkö lukenut suluissa olevaa lausetta?
Powered by 5g networks.katso liitettä 4737
Veripenan oma näkemys
Oho olen yllättynyt. Jätkä ainakin osaa esittää että symppaa. Tietenkään itsessä ei ole mitään vikaa, se nyt on selvää.katso liitettä 4737
Veripenan oma näkemys
Persiistä se on.Ja mielestäni linja on ihan oikein. Ei kenenkään terveystiedot kuulu kenellekkään.
Toki sen voi ilmottaa jos kausi on ohi kuten esim. Kirkonmiehen tilanteessa.
Ihan pelaajien yksityisyyttä kunnioittava juttu. Eipä niiden julkaisusta mitään oikeaa hyötyäkään ole.Persiistä se on.
Änäriä myöten näitä ilmoitellaan ja kaikki tietää mikä lauri markkasta vaivaa.
Tämä joku tillun oivallus mikä ei palvele ketään.
noh, eipä ne tilannetta mitenkään muuta. himassa voi kyllä tohon pelsujen kuvottavaan filmaamiseen vaikuttaa "yleisöpaineella".Jos Blood vielä tässä sarjassa pelaa niin hänet pitää ottaa Tampereella yleisön erikoiskäsittelyyn. Nyt jos koskaan on fanikatsomon synkimmät chäntit otettava käyttöön.
Sekä myös Jasekista sekä sen pelle hypyistä. Ehkä koko pelsun joukkueesta, kun harrastaa tilanteiden ylikorostamista ja samalla kalastelemalla jäähyjä. Neiti kiekkoa pelsujen arvojen mukaanJos Blood vielä tässä sarjassa pelaa niin hänet pitää ottaa Tampereella yleisön erikoiskäsittelyyn. Nyt jos koskaan on fanikatsomon synkimmät chäntit otettava käyttöön.
Onneksi kaikilla saa olla vapaa mielipide! Ihan sama mitä mieltä naapurin Seppo on.Onko tosiaan niin että suurinosa puolueettomista kiekkoihmisistä pitää tuota onnettomuutta vain huonona tuurina, mutta Ilvesfoorumi on oikeassa ja kyseessä oli törkeä laitataklaus?
Värilasit pois silmiltä, kiitos.
Niin. Siis nyt en ymmärrä, avaa vähän?Onko tosiaan niin että suurinosa puolueettomista kiekkoihmisistä pitää tuota onnettomuutta vain huonona tuurina, mutta Ilvesfoorumi on oikeassa ja kyseessä oli törkeä laitataklaus?
Värilasit pois silmiltä, kiitos.
Tiivistetysti:Niin. Siis nyt en ymmärrä, avaa vähän?
Niin kaiken maailman spekulaatiot, jotka jyllää, ilman parempaa tietämystä on sitten parempi asia?Ihan pelaajien yksityisyyttä kunnioittava juttu. Eipä niiden julkaisusta mitään oikeaa hyötyäkään ole.
Tiivistetysti:
Puolueettomat henkilöt eivät nää tuossa Bloodilta laitataklausta vaan pelkästään paljon epäonnea. Ilvesläiset näkevät tilanteessa törkeän laitataklauksen ja vaativat pitkää pelikieltoa.
Kumpaa leiriä pidät uskottavampana?
Oma silmä näki tilanteen. Sen mukaan itse mietin tilanteen. Täysin idioottimainen teko veripenalta. En tiedä, miten itse näit tilanteen?Tiivistetysti:
Puolueettomat henkilöt eivät nää tuossa Bloodilta laitataklausta vaan pelkästään paljon epäonnea. Ilvesläiset näkevät tilanteessa törkeän laitataklauksen ja vaativat pitkää pelikieltoa.
Kumpaa leiriä pidät uskottavampana?
Omaan silmääni tuossa ei ole mitään pelikiellon arvoista.Oma silmä näki tilanteen. Sen mukaan itse mietin tilanteen. Täysin idioottimainen teko veripenalta. En tiedä, miten itse näit tilanteen?