Eemeli Suomi

Kanuuna66

Luottopelaaja
Jatkoajassa joku kirjoittaa että jäi eilen jo ennen tuota iskua polveen muutama vaihto väliin molemmissa erissä. Eli saiko iskua jo aiemmin vai vanha vamma kiusasi.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Jatkoajassa joku kirjoittaa että jäi eilen jo ennen tuota iskua polveen muutama vaihto väliin molemmissa erissä. Eli saiko iskua jo aiemmin vai vanha vamma kiusasi.
Mun mielestä pelas kyllä täsmälleen samat vaihdot Lööken kanssa kahteen ekaan erään... en ainakaan huomannut eroa.

Torski

Tähtipelaaja
Ei nähnyt itse mitään tuollaista. Käteen sai kyllä iskua eilen myös

Cigaro

Luottopelaaja
Foorumin otteluseurantaketju - tuo kiekkomaailman absoluuttinen totuus
Vale, emävale, tilasto, otteluseurantaketju.

Harmittavasti Supin toistaiseksi viimeinen tanssi Ilveksessä uhkaa jäädä nyt vammojen varjostamaksi, eikä tällä kaudella välttämättä enää nähdä sitä 100% iskussa olevaa taistelijaa. Iso harmi, mutta toisaalta lieventää vähän sitä pudotusta ensi kauteen, kun jo tällä kaudella joudutaan elämään muiden kärkipelaajien varassa.

Toivottavasti Suomi nähdään kuitenkin jo pian askissa raivolla möyrimässä ja selvittiin pelkällä säikähdyksellä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei nähnyt itse mitään tuollaista. Käteen sai kyllä iskua eilen myös
Mä olin kans kattovinani kättä ekassa erässä, mutta olkapäätä pyöritteli ja venytteli vaihtoaitiossa. Mutta joka tapauksessa, yläkroppaan se tuli. Ja sen jälkeen oli seuraavassa vaihdossa kentällä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mun mielestä pelas kyllä täsmälleen samat vaihdot Lööken kanssa kahteen ekaan erään... en ainakaan huomannut eroa.
Pari vaihtoa vähän risteili ketjumuutoksia todennäköisesti Männyn alivoimapelaamisen takia, mutta en huomamnut suurta eroa minäkään.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
koivisto.png