Alkaa vaikuttamaan pahalta tämä hiljaisuus vamman vakavuudesta.....
juuri näinTai aivan normaalilta, meitä sitoo laki ja mitä näitä nyt on t. Hölö.
Mun mielestä pelas kyllä täsmälleen samat vaihdot Lööken kanssa kahteen ekaan erään... en ainakaan huomannut eroa.Jatkoajassa joku kirjoittaa että jäi eilen jo ennen tuota iskua polveen muutama vaihto väliin molemmissa erissä. Eli saiko iskua jo aiemmin vai vanha vamma kiusasi.
Ei nähnyt itse mitään tuollaista. Käteen sai kyllä iskua eilen myösJatkoajassa joku kirjoittaa että jäi eilen jo ennen tuota iskua polveen muutama vaihto väliin molemmissa erissä. Eli saiko iskua jo aiemmin vai vanha vamma kiusasi.
Uskoisin,että Ilves ilmoittaa vain ,jos Eemelin kausi on ohi
Vale, emävale, tilasto, otteluseurantaketju.Foorumin otteluseurantaketju - tuo kiekkomaailman absoluuttinen totuus
Mä olin kans kattovinani kättä ekassa erässä, mutta olkapäätä pyöritteli ja venytteli vaihtoaitiossa. Mutta joka tapauksessa, yläkroppaan se tuli. Ja sen jälkeen oli seuraavassa vaihdossa kentällä.Ei nähnyt itse mitään tuollaista. Käteen sai kyllä iskua eilen myös
Pari vaihtoa vähän risteili ketjumuutoksia todennäköisesti Männyn alivoimapelaamisen takia, mutta en huomamnut suurta eroa minäkään.Mun mielestä pelas kyllä täsmälleen samat vaihdot Lööken kanssa kahteen ekaan erään... en ainakaan huomannut eroa.
Niin oli siis kuullut huhun. Tiedä sitten kuinka luotettava lähde.Facebookissa joku kertoilee että olisi vaan viikon poissa.
Olis kyllä melkonen joulu jos näin! Koittakaa joku tietäjä kaivaa tilannetietoa Supista, Punakone, Suikula tms.Niin oli siis kuullut huhun. Tiedä sitten kuinka luotettava lähde.
Ilmeisesti tiedät asioista, ja jos niin otan ilolla vastaan ettei pahemmin käynyt.Ei ole mikään kausi ohi.