38 Special
Luottopelaaja
Juu ei olekaan, vastasin vain kysymykseen.Tuotahan ei ole mitenkään rajattu. Eli jos tietää linkin, pääsee tuonne tilaamaan kuka tahansa.
Juu ei olekaan, vastasin vain kysymykseen.Tuotahan ei ole mitenkään rajattu. Eli jos tietää linkin, pääsee tuonne tilaamaan kuka tahansa.
Varmaan marraskuun alussa tulee, koska vanhoille kausikorttilaisille alennus voimassa lokakuun loppuun.Kausikorttien 2025 tiedot näyttävät olevan jo verkkosivuilla: Kausikortit – Ilves Tampere
Tuolla on 2025 hinnat ilman mitään EB-alennusta. Sivulla oleva lippupisteen "osta kausikortti -linkin" takaa ei vielä löydy 2025 kausikortteja.
Koitin käydä ostamassa cittarissa, jossa on lippu.fi palvelupiste, koska halusin epassilla ostaa. Se löys sen kyllä sieltä, mutta kun se tulosti sen lipun, siinä luki kausi 2024. Sit se soitti asiakaspalveluun, josta ne sit seuraavana päivänä soitti mulle. Ne sano, että ei sitä voi ostaa muualta kuin sen sähköpostilla tulleen linkin kautta. Oon kyl suht varma, että se oli kyl oikee tapahtuma, joka niille näky, mutta se 2024 tuli varmaan jostain kirjausvirheestä. Nythän tuo näkyy tuolla linkin takana löytyvällä sivulla alaotsikkona kautena 2024/2025:Varmaan marraskuun alussa tulee, koska vanhoille kausikorttilaisille alennus voimassa lokakuun loppuun.
Ei ole ilmoitettu. Varmaan halutaan myydä ensin kausareita niin kauan kuin ne käy kaupaksi.Missä vaiheessa liigan ottelulipunmyynti käynnistyy?
Pdf-lippu ei toiminut Nyssessä minulla eikä kaverillakaa. No, eipä ole vakavaa, koska oikeus siihe pitäisi olla, mutta Ilves voisi fixata tämän.
En ite ostais ees lippuu, jos ei toimi. Tai ostin, kunnes tajusin, että on turhaa. Sulla on se lippu kuitenkin ja se ei ole sun syy, jos Nyssellä ja Ilveksellä ei pelitä systeemit. Tervetuloo vaa pelii!Niin katoin kans et Liigacupin peliin pitäis päästä Nyssellä ilmaseen? Mietin tänää kans peliin tulemista.
Ei ainakaan viime vuonna ollut mitään lainausmahdollisuutta. Lippu.fi:n pdf tai puhelimen wallet oli tuo "sähköinen kausikortti". Toki qr-koodista voi ottaa kuvakaappauksen ja sitä voi käyttää kuka vain.Miten tuo jalkapallopuolen kausari toimii sähköisenä? Voiko lainata kaverille kuten lätkässä? Meitä olisi kolme henkeä, joista kukaan ei pääse kaikkiin peleihin ja ajateltiin ostaa kaksi kausaria ja puljata niitä keskenämme.