Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä vahvistettiin tänään kun IFK julkaisi uuden valmennusporukan.IFK laittamassa myös Kimmo Kuhdan ja Jan Lundellin vaihtoon.
Oma huhu/veikkaus: Riku Helenius on IFK:n uusi MV-koutsi.
Tämä vahvistettiin tänään kun IFK julkaisi uuden valmennusporukan.
Tsempit Helgelle Stadin kirkkaisiin!
Tyylikäs video myösPanthers -historian havinaa.
Mahtava video! Tekee hyvää nähdä tällaista laatua, oli sitten mistä seurasta tahansa.
Tässä kohtaa taas Ifk ajaa miinaan. Pappi Hovinen kiistaton ykkösmaalivahti mestaruutta tavoittelevaan seuraan... Ok."Tuomaan kilpailua"...? Minä kun luulin, että heillä olisi tarvetta kiistattomalle ykkösveskalle, eikä 37-vuotiaan Papin kirittäjälle.
Hyvä luoja sentään jos HIFK TAAS lähtee pelleileen maalivahti pelin kanssa."Tuomaan kilpailua"...? Minä kun luulin, että heillä olisi tarvetta kiistattomalle ykkösveskalle, eikä 37-vuotiaan Papin kirittäjälle.
Siltähän tuo näyttää. Meille antoivat parhaan maalivahtinsa. Kakkosveskariksi.Hyvä luoja sentään jos HIFK TAAS lähtee pelleileen maalivahti pelin kanssa.
Tai no siltähän tuo nyt näyttää.
Tähän pitää kyllä sanoa että Hovinen oli kyllä aivan helvetin hyvä viime kauden.Siltähän tuo näyttää. Meille antoivat parhaan maalivahtinsa. Kakkosveskariksi.
Hovinen oli hyvä kunnes väsyi niinkun koko joukkue.Tähän pitää kyllä sanoa että Hovinen oli kyllä aivan helvetin hyvä viime kauden.
Taponen korkeintaan keskinkertainen.
Meillä on eri standardit.Tähän pitää kyllä sanoa että Hovinen oli kyllä aivan helvetin hyvä viime kauden.
Taponen korkeintaan keskinkertainen.
En minä pelkkää torjuntaprosenttia tuijottelisi.Meillä on eri standardit.
Hovinen runkosarjassa 90,5 torjuntaprosentti. Playoffeissa 87,7.
Ihan helvetin hyvä.
Eikun vaan tuolla etiäpäin! Kolmekasina tulee varmasti pöytään vielä parempaa statsia.
Juuri näin. Turha yhden miehen harteille kaataa.Hovinen oli hyvä kunnes väsyi niinkun koko joukkue.
Ei ole muut paskoja, mutta ei ole myöskään Hovinen "helvetin hyvä."En minä pelkkää torjuntaprosenttia tuijottelisi.
xGAE -17.45 kolmanneksi paras kaikista, edellä vain Rubin ja Rimpinen.
KA 2.30 5. paras, Pavlatilla 2.31 eli samaa luokkaa.
Ja se torjuntaprosentti muuten oli 90,65%, onko nuo muutkin tässä listalla sitten paskoja?
katso liitettä 14311
Kyllähän Hovisella ikää on, mutta viime kaudella oli erinomainen ja ansaitusti nappasi Taposelta ykkösvahdin paikan vaikka tuli eläkkeeltä.
Pleijareissa varmasti olisi voinut olla parempi mutta vähän saman pesuveden mukana meni koko muun jengin kanssa.
Juuri näin. Turha yhden miehen harteille kaataa.