No se Sinclair tuli jo. Lindberg palaa SaiPaan joskin tuskin pelaa siellä loppukautta. Rajaniemi ei jatka enää kerhossa, huhuiltu liigajoukkueisiinIlmeisesti uutta maalivahtia sisään,Lindberg takaisin saipaan.
Missäköhän Rajaniemi on?
Pientä vaivaa ollut Rajaniemellä ja Saarinen ajanut ohitse.Ilmeisesti uutta maalivahtia sisään,Lindberg takaisin saipaan.
Missäköhän Rajaniemi on?
Mitä meinaat tällä? Siirtoraja kuitenkin umpeutuu tänään. Hutchinsonin lapsi syntyy ilmeisesti playoffien kynnyksellä ja mies on menossa kotiin tuolloin n. parin viikon ajaksi. Tarvitsevat siksi aikaa toisenkin liigatason maalivahdin Piiroisen lisäksi.Lindberg palaa SaiPaan joskin tuskin pelaa siellä loppukautta.
Rasitteena on Rajaniemen ilmeisen kallis sopimus, mikä tehtiin viime kauden alkupuolella, kun mies pelasi todella hyvin.Luulisi Kerhon haluavan vastinetta Rajaniemestä esim. hyökkääjän muodossa.
Tässä mielessä liigan sisältä Lukko ja Tappara voisi olla kyseessä.
Niin, toisaalta haluaako Lindberg olla kaudesta varamaalivahtina pl kaksi viikkoaMitä meinaat tällä? Siirtoraja kuitenkin umpeutuu tänään. Hutchinsonin lapsi syntyy ilmeisesti playoffien kynnyksellä ja mies on menossa kotiin tuolloin n. parin viikon ajaksi. Tarvitsevat siksi aikaa toisenkin liigatason maalivahdin Piiroisen lisäksi.
En tiedä, mutta on kuitenkin SaiPan sopimuspelaaja. Pelejä ei taida montaa olla pelattuna tällä kaudella loukin takia. Mutta onko siis virityksiä siirtyä vielä tällä kaudella Pohjois-Amerikan suuntaan, kun Euroopan siirtoikkuna sulkeutuu?Niin, toisaalta haluaako Lindberg olla kaudesta varamaalivahtina pl kaksi viikkoa
Rasitteena on Rajaniemen ilmeisen kallis sopimus, mikä tehtiin viime kauden alkupuolella, kun mies pelasi todella hyvin.
Mun mielestä Ville Peltonen on liigan parasManner sai tänään Hölön näyttämään pikkupojalta. Taitaa olla juuri nyt Liigan paras valmentaja.
Sen uskon.Mun mielestä Ville Peltonen on liigan paras
Täytyyhän sitä nyt typerään viestiin vastata vähintään yhtä typerällä.Sen uskon.
Mikko Mannerta arvostetaan laajasti kiekkopiireissä. Kerhon rosterilla vakuuttavaa jälkeä. Sai näyttämään Havun myös Liigavalmentajalta. Huono on silti.Täytyyhän sitä nyt typerään viestiin vastata vähintään yhtä typerällä.
Varmasti muttei hän nyt mikään Liigan paras valmentaja oleMikko Mannerta arvostetaan laajasti kiekkopiireissä. Kerhon rosterilla vakuuttavaa jälkeä. Sai näyttämään Havun myös Liigavalmentajalta. Huono on silti.
Mun mielestä valmentajia on mahdoton pistää mihinkään järjestykseen. Jonkinlaisiin koreihin kylläkin. Itse ainakin lasken Mamban yhdeksi Liigan parhaimmista koutseista.Varmasti muttei hän nyt mikään Liigan paras valmentaja ole
Parhaimpia kyllä. Paras, ei.Mun mielestä valmentajia on mahdoton pistää mihinkään järjestykseen. Jonkinlaisiin koreihin kylläkin. Itse ainakin lasken Mamban yhdeksi Liigan parhaimmista koutseista.