Siltasen Risto #16
Luottopelaaja
Tämmönen valikoimaan myös!Tillulle vinkkiä Ilves kaupan tarjouksesta. Tohon tarttuu se ISO..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämmönen valikoimaan myös!Tillulle vinkkiä Ilves kaupan tarjouksesta. Tohon tarttuu se ISO..
Niin sitä luultiin myös Ikosen kohdallaAjatellaan näin että Eemeli on purkanut sopimuksen niin voiko olla muita vaihtoehtoja Suomessa kuin Ilves itse uskaltaisin väittää että ei.
Jos rehellisiä ollaan Suomi on vähän eriasia kuin IkonenNiin sitä luultiin myös Ikosen kohdalla
Taitaa käydä samalla tavalla kuin itselle, että sai pikkusintin edes, niin juuri sitä nostaessa hauki vei siimoineen päivineen senkin.Tillulle vinkkiä Ilves kaupan tarjouksesta. Tohon tarttuu se ISO..
Kyllähän tässä suurin mahdollisuus on että Ruotsissa jatkaa.Urheilucast: Eemeli Suomi virittelee yllätyspaluuta Liigaan - tämä seura perässä! - Leijonat eihän tässä voi olla muuta mahollisuutta kun ilves muuten olen kyl hyvin pettynyt niinkö olen ikosesta tosi pettynyt kun ei tullu ipaan takas
Tottakai voi olla, eikä siihen voi luottaa että varmasti valitsee Ilveksen. Ei toivottavasti Tillukaan mene ja tarjoa alelappua.. Mutta kyllä sitä pelaaja saattaa aivan hyvin haluta kokeilla jotain muuta, toisen joukkueen pelitapa tai pelikaverit miellyttävät enemmän, haluaa voittaa kultaa ja valitsee parhaan vaihtoehdon tai ottaa vaan maksimirahat. Vaikea se on sanoa mikä lopulta eniten motivoi.Ajatellaan näin että Eemeli on purkanut sopimuksen niin voiko olla muita vaihtoehtoja Suomessa kuin Ilves itse uskaltaisin väittää että ei.