• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen talous

M22

Luottopelaaja
Kuinka menee loput playoff tuotot Liigalle..
Ehkä mä ymmärrän jotakin väärin tai sitten puhumme eri asiasta, mutta välieristä ja loppuotteluista liiga ottaa sen tietyn prosentin ja eikö jokin tieto ollut, että se on 80%. Jäljelle jäävällä 20%:lla järjestävän seuran tulee kattaa ottelun järjestämiskulut ja tätähän ne Ilves ja Tappara ovat arvostelleet, kun meinaa mennä tiukille Areenalla. Jos sanotaan, että "joukkueet saavat pitää myyntinsä", niin siinä puhutaan muusta myynnistä kuin pääsylipputuloista ja se nyt on selvä, totta helvetissä saavat pitää, jos myyvät vaikka paitoja.
Puhummeko samasta asiasta eri sanoin, vai oletko eri mieltä tuosta välierien ja finaalien lipputulojen jakaantumisesta?

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Ehkä mä ymmärrän jotakin väärin tai sitten puhumme eri asiasta, mutta välieristä ja loppuotteluista liiga ottaa sen tietyn prosentin ja eikö jokin tieto ollut, että se on 80%. Jäljelle jäävällä 20%:lla järjestävän seuran tulee kattaa ottelun järjestämiskulut ja tätähän ne Ilves ja Tappara ovat arvostelleet, kun meinaa mennä tiukille Areenalla. Jos sanotaan, että "joukkueet saavat pitää myyntinsä", niin siinä puhutaan muusta myynnistä kuin pääsylipputuloista ja se nyt on selvä, totta helvetissä saavat pitää, jos myyvät vaikka paitoja.
Puhummeko samasta asiasta eri sanoin, vai oletko eri mieltä tuosta välierien ja finaalien lipputulojen jakaantumisesta?
Ainakin useiden lehtiartikkelien mukaan menee juuri näin.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Niin taitaa tuota olla kommentoitu ihan Aron ja Jalon suullakin. Toki voihan se olla, että tuohon on saatu jo tälle keväälle muutos. Tai täytyykin olla, jos @punakone juttu pitää paikkaansa.
Näin on.

Sama kritisointi ja paineen antaminen on jatkunut etenkin Tappara-leiristä eli mikään ei viittaisi siihen, että olisi tälle kaudelle muuttunut.

M22

Luottopelaaja
Niin taitaa tuota olla kommentoitu ihan Aron ja Jalon suullakin. Toki voihan se olla, että tuohon on saatu jo tälle keväälle muutos. Tai täytyykin olla, jos @punakone juttu pitää paikkaansa.
Kaikki on mahdollista ja paljon on @punakone asioita tiennyt, mutta että kesken kauden rahanjakoa olisi kaikessa hiljaisuudessa muutettu ja pienemmät seurat olisivat tämän hyväksyneet?
Itse en usko tähän pätkääkään.

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Kaikki on mahdollista ja paljon on @punakone asioita tiennyt, mutta että kesken kauden rahanjakoa olisi kaikessa hiljaisuudessa muutettu ja pienemmät seurat olisivat tämän hyväksyneet?
Itse en usko tähän pätkääkään.

Joo, enpä kyllä myöskään jaksa uskoa.

Ihan alkajaisiksi olisi valtava PR-moka Liigalta. Kuitenkin rekallinen paskaa tulee tietyin väliajoin niskaan mediassa tästä asiasta ja yhtäkkiä asia onkin korjattu mutta kukaan ei ole missään vain huomannut ilmoittaa asiasta?

Uskoo ken haluaa. Tälläisiä muutoksia ei muutenkaan kesken kauden varmasti tehdä.

• Tykkää
Reactions: M22