jokuvaa
Luottopelaaja
Ja edustus yli kaksinkertaisti liikevaihtonsa edeltävään vuoteen nähden.Mahtavaa. Oikein käypää liiketoimintaa - 7 miljoonan liikevaihdolla puolen miljoonan tulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja edustus yli kaksinkertaisti liikevaihtonsa edeltävään vuoteen nähden.Mahtavaa. Oikein käypää liiketoimintaa - 7 miljoonan liikevaihdolla puolen miljoonan tulos.
Mites kiakkopuolella? Saas nähdäMahtavaa. Oikein käypää liiketoimintaa - 7 miljoonan liikevaihdolla puolen miljoonan tulos.
Yksi yhteistyökumppani vaikeuksissa. Toivottavasti ei ole velkaa Ilvekselle.
Maksumuurin takana, kyseessä Hervannan Kaivin.
![]()
Merkittävä tamperelainen perheyritys hakee yrityssaneeraukseen – tulos sukelsi miljoonakaupalla
Rakennusalan yritys on joutunut tekemään pienikatteisia ja jopa tappiolliseksi osoittautuneita urakoita.www.aamulehti.fi
Yksi yhteistyökumppani vaikeuksissa. Toivottavasti ei ole velkaa Ilvekselle.
Maksumuurin takana, kyseessä Hervannan Kaivin.
![]()
Merkittävä tamperelainen perheyritys hakee yrityssaneeraukseen – tulos sukelsi miljoonakaupalla
Rakennusalan yritys on joutunut tekemään pienikatteisia ja jopa tappiolliseksi osoittautuneita urakoita.www.aamulehti.fi
Vastaan tänne oikeaan ketjuun, mutta luulen että @Pelisilmä tarkoitti sitä että edellisvuosilta tappiot ovat yhteensä 1,7 miljoonan luokkaa.Scouttaus/Fantasiointi/Mutuilu ketjussa kun ollaan niin tän täytyy olla osastoa fantasia
Saanen tiedustella mistä sää tollasen "tappion" olet keksinyt?
Niin siis aika ennen 365 virityksiä?Vastaan tänne oikeaan ketjuun, mutta luulen että @Pelisilmä tarkoitti sitä että edellisvuosilta tappiot ovat yhteensä 1,7 miljoonan luokkaa.
Sen verran sekavaa oli viestittely, että arvailuksi menee.Vastaan tänne oikeaan ketjuun, mutta luulen että @Pelisilmä tarkoitti sitä että edellisvuosilta tappiot ovat yhteensä 1,7 miljoonan luokkaa.
Niin siis aika ennen 365 virityksiä?
Joo varmaksi en mene sanomaan mutta olisiko tähän viitannut.Sen verran sekavaa oli viestittely, että arvailuksi menee.
Tuossa on muutenkin tuo 18kk pitkä tilikausi yritysjärjestelyiden takia.