Ilves Inside -dokumenttisarja

En tiedä minkä otsikon alle tämä kuuluisi, mutta minun mielestä olisi hienoa, että kapteenistosta lähtevistä pelaajista julkaistaisiin jonkinlainen hieman pidempi loppuhaastattelu someen Ilveksessä vietetystä ajasta, oli sitten oma kasvatti eli ei.

Eemeli Suomi, hieno pelaaja mutta ei mikään sometähti. Tuskin on tulossa. Antoi näytöt mielummin kentällä.
No ei tietenkään ole, mutten pistäisi pahaksi jos suostuisi viimeisen kauden kunniaksi tälläiseen. Pidän sitä jopa mahdollisena. Kyllähän mies on lämmennyt jo hieman, katsoo vaikka pelaajakuvaansa.

Onkohan tulossa vielä yksi jakso. Haluisin nähdä tämän sarjan myös ensikaudella, varsinki sisältöä jossa oikeasti päästään näkemään edes vähän arkea lähenpää. Esimerkiksi pelaajan pelipäivä jaksot olivat hyviä ja myös penkin reaktiot ja pelaajien mikityksille peukkua. Pieni miinus siitä ettei ollut selkeää koska jaksot tulevat ja välillä tuli pitkä jakso jolloin jaksoa ei tullut.

Juu ja ymmärrän sen toki. Nämä negatiiviset tunteet myös kuuluvat asiaan, niin voisihan sitäkin puolta näyttää.

Mää luulen, että siellä kopissa on sellasia pelaajia jotka ei pysty olemaan normaalisti ja näyttämään normaalisti tunteita jos siellä on kamerat kuvaamassa.

Ja kun se oltais sensuroitu kumminkin niin kostuuko siitä nyt kukaan, että kuvataan pettyneitä naamoja ja kuuluu vaan ***** **** ****** ******** ****** *****

Olisipa ollut hieno nähdä niitä tunteita ja puheita tuon viimeisen KalPa -pelin jälkeen kopista. Se olisi ollut oikeasti sitä insidea.
Mulla oli tässä jo kirjotettuna pitkä pätkä omaa mielipidettä tämän foorumin viestikulttuurista ja mentaliteetista, joka myös lainaamastani viestistä näkyy. Tiivistän lopulta sen kuitenkin vain seuraavasti:

Vikiviki yhy yhyy.

Hyvää kesää kaikille.

Mulla oli tässä jo kirjotettuna pitkä pätkä omaa mielipidettä tämän foorumin viestikulttuurista ja mentaliteetista, joka myös lainaamastani viestistä näkyy. Tiivistän lopulta sen kuitenkin vain seuraavasti:

Vikiviki yhy yhyy.

Hyvää kesää kaikille.
Ei sitä nyt valituksena tarvitse tulkita, mietiskelin ja odotin vain mitä matskua tuosta saadaan.

Ilves Insidelle iso plussa kaudesta.

Takaisin