Ilves Veikkausliigassa 2024 - takaisin Tammelaan, takaisin Eurooppaan

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 014
Hieno voitto tänään ja maali vielä vajaalla pelatessa. Paljoa ei hyviä paikkoja saatu, mutta ei niitä vastustajallekaan tullut, vaikka osan aikaa pelasi ylivoimalla. Rästipeli, kun hoidetaan niin ollaan vain pisteen päässä HJK:sta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Menee nyt multa varmaan spämmin puolelle, mutta mulla meni niin huuruun eilen tää tilanne, että Ilveksen voitto ei edes laskenut mun sykkeitä.

Kertokaa nyt joku mitä tässä tapahtuu? Itsellä on kolme vaihtoehtoa.
A) Kantapää potkaisu joka ei näy kuvassa.
B) Huutelu
C) Tuomari virhe
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 589
Menee nyt multa varmaan spämmin puolelle, mutta mulla meni niin huuruun eilen tää tilanne, että Ilveksen voitto ei edes laskenut mun sykkeitä.

Kertokaa nyt joku mitä tässä tapahtuu? Itsellä on kolme vaihtoehtoa.
A) Kantapää potkaisu joka ei näy kuvassa.
B) Huutelu
C) Tuomari virhe

Kannatan vaihtoehtoa C jonka jälkeen tuomari hyvittelee tietyillä asioilla vierasjoukkuetta. Tuttu juttu lajista toiseen.
 

Atte902

Rivipelaaja
Viestejä
90
What a win! Second half was the exact kind of performance we needed. I thought the players played it spot on with the ref second half as well (the rolling around and everything, he was very excited to dish out cards)

That was without doubt (For both sides) the worst Refereeing display I have ever seen in a professional football match. It was Sunday league level.

Special mention to Söderback (17) he was a joy to watch when he came on the right hand side. Rapid and skilful. That was his best camo I have seen so far.

Jorginho might be one of my favourite players so far. He can really cross and ball and every game he has seemed 100% committed and plays with really good aggression and today was no exception.

Onwards and hopefully upwards!
At least the referee was bad for both sides and Ilves adapted to this better. Jorginho was very good to get yellows for the other team :D

Söderbäck is a young talent. He is already decent for this level but needs more games under his belt.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Tuossa vielä hidastus toisesta kulmasta, josta näkee että kevyt on tuomio, vaikka Arifi jaloille osuukin. Vapari joo, mutta että punainen.


Noniin kiitoksia. Löytyhän sieltä parempi kuvakulma.

Näyttäis osuvan jaloille joo, mutta ei kyllä ikinä kortin arvoinen rike.
No eteenpäin.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Tosta ei ehkä nää ja kuule ihan kaikkea. Tuomarilla oli suora linja kentän tasolta. Vaikea sanoa mikä syy ollut.
 

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
306
1714456099448.jpeg


Reservoir dogs
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 388
Tämä on hyvä uutinen, yksi konkreettinen asia sillä paljon puhetta sisältäneellä vastuullisuusrintamalla. Ilves nyt tuskin tästä suoraan välittömästi hyötyy, mutta kyllä Suomen suurimman ammatillisen erityisoppilaitoksen kanssa tehtävästä yhteistyöstä varmasti näkyvyyttä ja verkostoja aukeaa.

 
Ylös