Kai sen negatiivisuuden repimisenä voi sitten nähdä jos haluaisi nähdä omalta häviämiseen tottuneelta seuraltaan enemmän kunnianhimoa.
Harmi kun ei kritisoida tai kyseenalaistaa voi ollenkaan; tolpat siirtyy näppärästi heti.
Nuo haastajat tulee, nääs -olivat ihan hauskoja 2013, silloin ei tosin oltu edes haastajia, heittopusseja.
2017-2019 oltiin haastajia, mutta nyt monen tääläkin korostamat vedonlyöntitoimistot meidät laskevat ennakkosuosikkeihin, kuten resurssieiden mukaisesti pitääkin olla.
Kysyn vaan, miksei seura voisi ottaa napsua kohti kunnianhimoisempaa meininiä näiden hyssyttelyjen sijaan? On myös eri asia paukutella henkseleitä ja keulia versus kunnianhimo.
Mutta antaa olla, monelle täälä riittää kaikki mitä nuo tuola tekevät ja touhuvat, kehityskohteita ei ole. Naapuri tekee kaiken väärin ja me oikein.
Minä en ole kertaakaan siirtänyt mitään tolppia, joten älä jaksa jankuttaa siitä.
Kunnianhimo ei myöskään ole sama asia kuin henkseleiden paukuttelu. Organisaatio voi olla pullollaan kunnianhimoa, mutta eivät halua tehdä itsestään pellejä mestaruuspuheilla etukäteen. Ennen ku viimeiset Tapparan juhlien roskat on siivottu.
Mielestäni Ilveksessä on paljon kehitettävää. Tämä asia ei ole yksi niistä.
Mestaruuskeulinta toukokuussa olisi kehityskohde.
Kehityskohteita piisaa, nämä foorumin paniikit ei kuulu niihin.
Pennasen mediassa toteuttaman paskapyörityksen ja myrskyn jälkeen tämä linja pelaajajulkaisujen suhteen on mielestäni hyvin perusteltua.
Vaikka täällä on haluttu luoda paniikkia ja ajatusta, että tämä nyt on häpeän tuottamaa hyssyttelyä, niin asia ei varmasti niin ole. Tämä on itse asiassa tyylikäs linjaus, jossa seuraa ei altisteta paskaryöpylle mediassa, kun entinen päävalmentaja sen jo tuotti. Nyt tehdään omaa hommaa omilla tavoitteilla ja tuotetaan sisältöä kun on jotain asiaa. Antaa mestareiden ja Leijonien paistatella. Tehdään omat hommat ja ollaan rinta rottingilla sitten kun sille on syytä olla.
Tämä linjaus on itse asiassa hyvin Ripan näköinen. Hiljaisen tyylikäs.
Malttia se vaatii. Maltetaan, annetaan onnistumiselle aikaa ja sitten kun on syytä, ollaan meidän Ilveksestä ylpeitä.
Sehän tästä puuttuisi, että Ilves alkaa jauhamaan mestaruudesta toukokuun alusta ja mediat pääsee kaivaa Myrrät ja Pendot ja Konnat ja muut kommentoimaan epäkohtia ja pettyneet fanit huutavat mediassa asti vaatien tilille kaikkia.
Se on vaan jääkiekkoa. Se on voittoa tavoitteleva yritys ja yksi maamme suurimpia urheilubrändejä, jonka sidosryhmissä on isot sponsorit ja yritykset. Ei sitä nyt vaan johdeta niin, että pienelle vähemmistölle (foorumilaiset) annetaan mitä ne haluaa tylsyyteensä kausien välissä rämisemällä somessa mestaruudesta huudellen.
En enää jaksa tämän selkeämmin asiasta vääntää.
Mut voisit jättää ton whataboutismin ja yleistyksen pois ja perustella konkretialla. Kukaan mitään maalitolppia siirtele, jos Ilves toimii täysin kuten itse odotin ja miten itse toimisin. Eikä se tarkoita, että olisi kaikkeen tyytyväinen, tai puuttuisi kunnianhimoa tai kehityshalua.