Tämä oli oma lempihetki pelissä, tai ainakin kuorrute jo valmiiksi hyvään kakkuun.Oli surullisen näköistä touhua, kun kolmannessa erässä Kempe yritti noin viisi kertaa hajottaa mailansa laitaan. Ei raukka onnistunut.
Upea tunnelma, hieno voitto. Ensimmäinen kiinnitys otettu ja seuraavaa sitten metsästämään.
Voin olla väärässä,mutta minulle on muodostunut Savinaisesta menneiltä kausilta sellainen kuva,että on ainakin haastatteluissa jotenkin hyvätapainen, antanut vastustajalle myös tunnustusta jos on aihetta ollut. Lisäksi satuin pari vuotta sitten Turtolan Citymarkettiin, missä hän oli joidenkin itselleni tuntemattomien Tapparan pelaajien kanssa jakelemassa nimmareita ja pitämässä jotain Tappara-päivää. Asioin siinä aivan vieressä ja seurasin, miten hän otti lapset hienosti vastaan, oli sellainen fiksun oloinen ja ns. mukava naapurinpoika. Mutta tämä on tosiaan vain tätä mutua, ja viimeistään tämän päivän otteiden perusteella on tehtävä jompi kumpi johtopäätös: Joko olen ollut täysin väärässä tai Savinaisesta on tullut mulkku.En mä kyllä ymmärrä, miten Savinaisesta voisi saada tehtyä herrasmiehen. Velmuhan hän on ja varmaan oikein hyvä seuramies, siitä ei pääse mihinkään. Pelaajanahan Savinainen on täysi kusipää ja jos pelaamista luonnehtisi vaikka puolirikolliseksi niin se olisi melkoista aliarviointia.
Olihan Jarkko Ruutukin kaukalon ulkopuolella mukava ja kohtelias kaveri. Kypärä sekoitti pään.Voin olla väärässä,mutta minulle on muodostunut Savinaisesta menneiltä kausilta sellainen kuva,että on ainakin haastatteluissa jotenkin hyvätapainen, antanut vastustajalle myös tunnustusta jos on aihetta ollut. Lisäksi satuin pari vuotta sitten Turtolan Citymarkettiin, missä hän oli joidenkin itselleni tuntemattomien Tapparan pelaajien kanssa jakelemassa nimmareita ja pitämässä jotain Tappara-päivää. Asioin siinä aivan vieressä ja seurasin, miten hän otti lapset hienosti vastaan, oli sellainen fiksun oloinen ja ns. mukava naapurinpoika. Mutta tämä on tosiaan vain tätä mutua, ja viimeistään tämän päivän otteiden perusteella on tehtävä jompi kumpi johtopäätös: Joko olen ollut täysin väärässä tai Savinaisesta on tullut mulkku.
Koittikohan Kempe käyttää "mailaansa jousena" ja saada peliinsä vielä hieman lisää fysiikan lakien määrittämää nopeusvoima-elementtiä..?? Ei näköjään tällä(kään) kertaa toiminut...Oli surullisen näköistä touhua, kun kolmannessa erässä Kempe yritti noin viisi kertaa hajottaa mailansa laitaan. Ei raukka onnistunut.
Upea tunnelma, hieno voitto. Ensimmäinen kiinnitys otettu ja seuraavaa sitten metsästämään.
Muistan 2017 sarjasta erityisesti Savipaskan filmaamiset ja sukeltamiset. Mulkku.En mä kyllä ymmärrä, miten Savinaisesta voisi saada tehtyä herrasmiehen. Velmuhan hän on ja varmaan oikein hyvä seuramies, siitä ei pääse mihinkään. Pelaajanahan Savinainen on täysi kusipää ja jos pelaamista luonnehtisi vaikka puolirikolliseksi niin se olisi melkoista aliarviointia.
Rissanen kävi tosi kovilla kierroksilla. Huomenna heti pari kovaa taklausta äijään, niin hermot menee.
Juu Räsänen.. sen isäkin taitaa olla koomikko ja näyttelijä.Räsänen?
On kyllä valtava vinkuja. Menee mulla helposti top5:een raskaimmista Tapsuista, Rauhala, Saviukko..RäsänenRäsänen?