• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

KE 26.3.2025 | Ilves - Tappara | 1. Puolivälierä

jurgen

Tähtipelaaja
Se oli riittävä esitys. 2 erän maalit onneksi riittivät ja mr. molari Palvat oli liekeissä. Kyllähän naapuri oli ihan ok peleillä mukana koko ajan, mutta mitä pidemmälle peli eteni, sen paremmin Ilves pääsi peliin sisälle.

Ilves oli tehokas ja hyvin puolustava joukkue ja näin ansaitsi selvän voiton.

Sanotaanko nyt niin, että tästä on hyvä jatkaa ja parantaa 100%.

jurgen

Tähtipelaaja
Sen vielä lisään, että näin jatkamalla Ilvestä on lähes mahdotonta voittaa tai pysäyttää. Hölön teeseihin kuuluu se, että näin mennään, mitään ei muuteta. Ja nyt allekirjoittaneenkin pitää se jo uskoa, vaikka usko onkin aina väilillä isolla koetuksella.

Rocko

Luottopelaaja
Paljon pitää parantaa 5v5. Erikoistilanteet oli meiän 100-0.
Otan silti nautinnolla tän vastaan.
Olin peliä kattoos hyvin mouhovetosessa baarissa ja pelin jälkeisestä käytöksestä päätellen otti koville.
TODELLA koville.
Nautin.

Erkka44

Rivipelaaja
En mä kyllä ymmärrä, miten Savinaisesta voisi saada tehtyä herrasmiehen. Velmuhan hän on ja varmaan oikein hyvä seuramies, siitä ei pääse mihinkään. Pelaajanahan Savinainen on täysi kusipää ja jos pelaamista luonnehtisi vaikka puolirikolliseksi niin se olisi melkoista aliarviointia.
Voin olla väärässä,mutta minulle on muodostunut Savinaisesta menneiltä kausilta sellainen kuva,että on ainakin haastatteluissa jotenkin hyvätapainen, antanut vastustajalle myös tunnustusta jos on aihetta ollut. Lisäksi satuin pari vuotta sitten Turtolan Citymarkettiin, missä hän oli joidenkin itselleni tuntemattomien Tapparan pelaajien kanssa jakelemassa nimmareita ja pitämässä jotain Tappara-päivää. Asioin siinä aivan vieressä ja seurasin, miten hän otti lapset hienosti vastaan, oli sellainen fiksun oloinen ja ns. mukava naapurinpoika. Mutta tämä on tosiaan vain tätä mutua, ja viimeistään tämän päivän otteiden perusteella on tehtävä jompi kumpi johtopäätös: Joko olen ollut täysin väärässä tai Savinaisesta on tullut mulkku.

Kiekkopanda

冰球很酷!
Voin olla väärässä,mutta minulle on muodostunut Savinaisesta menneiltä kausilta sellainen kuva,että on ainakin haastatteluissa jotenkin hyvätapainen, antanut vastustajalle myös tunnustusta jos on aihetta ollut. Lisäksi satuin pari vuotta sitten Turtolan Citymarkettiin, missä hän oli joidenkin itselleni tuntemattomien Tapparan pelaajien kanssa jakelemassa nimmareita ja pitämässä jotain Tappara-päivää. Asioin siinä aivan vieressä ja seurasin, miten hän otti lapset hienosti vastaan, oli sellainen fiksun oloinen ja ns. mukava naapurinpoika. Mutta tämä on tosiaan vain tätä mutua, ja viimeistään tämän päivän otteiden perusteella on tehtävä jompi kumpi johtopäätös: Joko olen ollut täysin väärässä tai Savinaisesta on tullut mulkku.
Olihan Jarkko Ruutukin kaukalon ulkopuolella mukava ja kohtelias kaveri. Kypärä sekoitti pään.

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Oli surullisen näköistä touhua, kun kolmannessa erässä Kempe yritti noin viisi kertaa hajottaa mailansa laitaan. Ei raukka onnistunut.

Upea tunnelma, hieno voitto. Ensimmäinen kiinnitys otettu ja seuraavaa sitten metsästämään.
Koittikohan Kempe käyttää "mailaansa jousena" ja saada peliinsä vielä hieman lisää fysiikan lakien määrittämää nopeusvoima-elementtiä..?? Ei näköjään tällä(kään) kertaa toiminut...

17

Vakiokokoonpanossa
En mä kyllä ymmärrä, miten Savinaisesta voisi saada tehtyä herrasmiehen. Velmuhan hän on ja varmaan oikein hyvä seuramies, siitä ei pääse mihinkään. Pelaajanahan Savinainen on täysi kusipää ja jos pelaamista luonnehtisi vaikka puolirikolliseksi niin se olisi melkoista aliarviointia.
Muistan 2017 sarjasta erityisesti Savipaskan filmaamiset ja sukeltamiset. Mulkku.

wasama

Luottopelaaja
Rissanen kävi tosi kovilla kierroksilla. Huomenna heti pari kovaa taklausta äijään, niin hermot menee.

• Tykkää
Reactions: 17

ilvesperhe

Luottopelaaja
Kukahan aloittaa porkkana maalissa perjantaina.
Tonttu saattoi vaihtaa torjujaa koska "oltiin jo hävitty tää peli" ja ajatteli että keskittyköön perjantaihin. Tai sitten Metsola saa mahdollisuuden. Huamenna nähdään. Valitaanko se johon meni(?) luotto eilen vai se johon ei ollut suurta luottoa.