Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 560
Päädyin keski-ikäisten Tappara-bileisiin (Oon 18 :D) Aika paha homma olla yksin Ilves kannattaja :D
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 560
Auttakaa mua ssatana
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 560
On kyllä saatana meno
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Herranjumala @Kyyberi kai olet kunnossa? Onko morkkista?

Itsellä meni vappu niin että aluksi katsoin kavereiden luona UCL-matsia, ja sitten menin kotio juomaan ja pelaamaan Rainbow Six Siegeä. Ei ollut mikään paras juomapeli-idea tämä.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 560
Herranjumala @Kyyberi kai olet kunnossa? Onko morkkista?

Itsellä meni vappu niin että aluksi katsoin kavereiden luona UCL-matsia, ja sitten menin kotio juomaan ja pelaamaan Rainbow Six Siegeä. Ei ollut mikään paras juomapeli-idea tämä.
Onhan tässä pikku morkkiskin, mutta kyllä ihan hyvät ja sivistyneet keskustelut sain Tapparamiehien kanssa... Toki hieman vittuiluakin tuli tottakai :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 508
katso liitettä 9044
Tämä vuosina 1992-1995 alunperin tullut on itselle se "THE" juttu. Joo ei näitä tällä hetkellä taida suoratoistoissa olla, mutta kyllä nämäkin halutessaan jostain käsiinsä tänä päivänä saa. Tämmösiä aarteita ei enää valitettavasti tehdä:(

Ja tänään bongaan uutisen...


No nyt! Tietää mitä Tupsukorva35 tekee tänä viikonloppuna. Nostalgiatrippi kutsuu.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
877
Ja tänään bongaan uutisen...


No nyt! Tietää mitä Tupsukorva35 tekee tänä viikonloppuna. Nostalgiatrippi kutsuu.
Kiitos! Täähän tuli kuin tilauksesta! Pimennysverhot- ja puhelin kiinni loppuviikoks!
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
@Rupture ihan kiva profiilikuva. Tuu Saarikentälle 26.5. niin lupaan tarjota oluen.

ps. Manse PP on paska
Kouvola -> Vimpeli on kyllä sellanen matka ettei rajaa. Mutta joskus pitää siellä pesäpallon pyhätössä käydä.

PS. Olen samaa mieltä. Karvasta kalkkia on tullut sieltä suunnasta Kouvolaan ja se seura ei tunnu aidolta pesisseuralta.

Tää on Koplan kausi! Kuudes kausi putkeen kun sanon nuo sanat.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 698
Kouvola -> Vimpeli on kyllä sellanen matka ettei rajaa. Mutta joskus pitää siellä pesäpallon pyhätössä käydä.

PS. Olen samaa mieltä. Karvasta kalkkia on tullut sieltä suunnasta Kouvolaan ja se seura ei tunnu aidolta pesisseuralta.

Tää on Koplan kausi! Kuudes kausi putkeen kun sanon nuo sanat.
Pakkohan sen on teillekin jo pikkuhiljaa osua :D Jospa nähdään sitten syksyllä finaaleissa vaikkapa, silloin jopa se 400 km tuntuu lyhyemmältä. Kunhan ei Sotkamoon.
 
Ylös