Kunnallinen on paras. Monella yksityiselläkin käynyt, mutta kunnalliselta (Pirkkala) aina parasta hoitoa saanut. Eikä ne yksityiset kuitenkaan mitään oikeesti vaikeeta tee. Semmosiakin sattunut. Jos pitää leikata ja luuhun koskea, niin TAYS on osoite tietty. Suuhygienistillä käykää kerran vuodessa! Sekin kunnallisessa ollut paras, muttei yksityiselläkään kallis. Säästää paljon, kun huolta pitää. Haisee ja näyttää paremmalta. Eikä tule ylläreitä.