Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole edes eka kerta, kun joku tuulari valittaa/ihmettelee, miksi pelataan alaspäin koko ajan. Ilves on pelannut sillä tavalla nyt koko uuden Tammelan aikakauden ja silti se on näyttänyt enimmäkseen viihdyttävältä. Mutta yksinkertainen vastaus tuohon kysymykseen, miksi alaspäin pelataan on se, että niin halutaan pitää palloa. Peli olisi toki mielenkiintoista, jos kumpikin joukkue vaan hyökkäisi armottomasti koko 90min, mutta eihän semmoista kukaan jaksa. Väitän, että 70-80-luvulla ei joko prässätty yhtään tai sitten pelattiin ihan samalla tavalla.Itse en nykyään enää futista katso, mutta sen verta sitä on 70-80 luvulla tullut tuijotettua, että oikein hirvittää tämä nykymeno.
Pallo jalalla haltuun ja syöttö takaisin... jos osattaisiin, niin pallo haltuun ja eteenpäin kahdella - kolmella kosketuksella, kun on halua mennä ylös...
Mutta, ei ihme, että kotimaisista kukaan halua katsoa!
Tää on se, mikä mua innostaa kesässä ihan helvetisti. Miettikää ny miten kovas iskus Teme on, kun saa Vetelin ja/tai pätevän vasemman laiturin taakseen.Itse pelistä sen verran, että Hytönen alkaa näyttää ihan Veikkausliigan kärkihyökkääjältä. Tilanteita ei hänelle oikeastaan pelata vaan Teemun täytyy raapia kaikki itse kokoon. (Raap tosin kentällä ollessaan pystyy auttamaan.)
Ehkäpä vähän ylireagoin eilen. Kyllähän mä sitä katson joskus. Kerran pari Tammelaankin.Itse en nykyään enää futista katso, mutta sen verta sitä on 70-80 luvulla tullut tuijotettua, että oikein hirvittää tämä nykymeno.
Pallo jalalla haltuun ja syöttö takaisin... jos osattaisiin, niin pallo haltuun ja eteenpäin kahdella - kolmella kosketuksella, kun on halua mennä ylös...
Mutta, ei ihme, että kotimaisista kukaan halua katsoa!
Veteli takaisin keskelle ja kesän siirtoikkunassa ”Jephta” sisään niin kyllä rupeaa maaleja tulemaan. Teemu on loistava tekemään itselleen tilaa ja viimeistelemään heikoistakin paikoista.Tää on se, mikä mua innostaa kesässä ihan helvetisti. Miettikää ny miten kovas iskus Teme on, kun saa Vetelin ja/tai pätevän vasemman laiturin taakseen.
Ei mulla oikeastaan mitään lisättävää oo viestiisi, sanotit täysin ajatukseni, kiitos.