Liigan tilannehuone

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Tarkemmin kun tota videota hidastuksella katsoo niin Kodytekin maila nousee Puhakan kasvoille johon hän reagoi laittamalla käden naamalleen ja samalla sitten kyynärpää nousee Kodya pään seudulle.

Mailan saatto menee eteenpäin, joten aika erikoinen suojaus, jos nostaa oikean käden kyynärpään eteen ja ylös tämän takia. Kyllä tuo ruma on ja päivänselvä hyppy päätä lyhyempää pelaajaa vastaan.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 976
Mailan saatto menee eteenpäin, joten aika erikoinen suojaus, jos nostaa oikean käden kyynärpään eteen ja ylös tämän takia. Kyllä tuo ruma on ja päivänselvä hyppy päätä lyhyempää pelaajaa vastaan.
Joo samaa kelailin itsekin ja onhan toi taklaus ihan holtittoman oloinen. 1-2 peliä kakkua sekä Puhakalle, että Wernblomille mun mielestäni ihan linjassa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 107
En kyllä usko mitenkään, että ulosajojen määrällä olis mitään tekemistä valmentajan kanssa

En usko myöskään, ei nykypäivänä varsinkaan. Mutta kova määrä silti samalle sakille.
Tavallaan samaa, tavallaan eri mieltä. Tai ainakin heitän kysymyksen, että ei varmasti suoraa vaikutusta ole valmentajalla, niin entä epäsuora vaikutus? Voiko olla niin, että jotkut valmentajat tuomitsevat nuo teot ankarammin kuin toinen ja tämä johtaa siihen, että toisen joukkueessa niitä helpommin sattuu? Ja jos Miettisestä puhutaan, niin onhan hänen yleinen käyttäytyminen ja olemus pelien aikaan ainakin minun silmään jotenkin agressiivisemman oloista kuin useimpien muiden valmentajien. Vai kuvittelenko vaan?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 010
Tavallaan samaa, tavallaan eri mieltä. Tai ainakin heitän kysymyksen, että ei varmasti suoraa vaikutusta ole valmentajalla, niin entä epäsuora vaikutus? Voiko olla niin, että jotkut valmentajat tuomitsevat nuo teot ankarammin kuin toinen ja tämä johtaa siihen, että toisen joukkueessa niitä helpommin sattuu? Ja jos Miettisestä puhutaan, niin onhan hänen yleinen käyttäytyminen ja olemus pelien aikaan ainakin minun silmään jotenkin agressiivisemman oloista kuin useimpien muiden valmentajien. Vai kuvittelenko vaan?
Ainakin käyttäytyminen pelien jälkeen on hyvin erilaista.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
3 074

Tapparan Petteri Puhakalle yhden ottelun pelikielto​



TPS:n Lukas Wernblomille kolmen ottelun pelikielto​


 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 956

Tapparan Petteri Puhakalle yhden ottelun pelikielto​



TPS:n Lukas Wernblomille kolmen ottelun pelikielto​


Omasta mielestä hyppytaklaus kyynärpäällä päätä kohti on vähintään yhtä paha teko näistä kahdesta. Mutta kai se kypärä suojaa sit jos joku muu kuin tuommoinen vaahtosammutin tuon tekee.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Ehkäpä tuo yhden pelin pakollinen huili tutkinnan ajaksi oli Puhakan osalta ihan ok. En osta kuitenkaan tuota selitystä "refleksiliikkeestä"

Puhakka olisi itse "myynyt" vastaavan tilanteen toisin kuin Kodytek, kun muistelee viime kauden tilanteita (Clendening, Gregoire). Kodytek oli rehellinen urheilija ja ei lähtenyt mihinkään kuoleviin joutseniin, mikä pelasti Puhakan isommalta kakulta.
 
Ylös