Liigan tilannehuone

Luikaus

Luottopelaaja
Tilannehuone on tarkastanut tiistain #KiekkoEspoo#SaiPa-ottelusta tilanteen ajassa 59.54, jossa SaiPan Ville Petman kaataa jalalla pyyhkäisemällä Kiekko-Espoon Matti Järvisen. Ottelussa tilanteesta ei tuomittu rangaistusta.
Tilanne etenee #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.

Kyllähän tuosta ainakin peli pitäisi tulla sanktiota.

Jaa a. Ameriikasaa tuo lienee sääntöjen rajamailla kun ei ole varsinainen ”jalkapyyhkäisy” vaan enemmän tuollainen yleinen pyyhkäisy. Vaarallinen tilanne toki, joten antaisin itse yhden pelin.

Zerofan

Luottopelaaja
Tilannehuone on tarkastanut perjantain #VaasanSport#SaiPa-ottelusta tilanteen ajassa 60.00, jossa SaiPan Mikko Petman kaataa jalalla pyyhkäisemällä Sportin Linus Anderssonin. Tilanteesta tuomittiin 5+PR jalkapyyhkäisystä.

Luikaus

Luottopelaaja
Tilannehuone on tarkastanut perjantain #VaasanSport#SaiPa-ottelusta tilanteen ajassa 60.00, jossa SaiPan Mikko Petman kaataa jalalla pyyhkäisemällä Sportin Linus Anderssonin. Tilanteesta tuomittiin 5+PR jalkapyyhkäisystä.

Eihän tuossa ollut jumalauta yhtään mitään…

IhanJuniori

Junioripelaaja
Eihän tuossa ollut jumalauta yhtään mitään…
No olihan siinä nyt aivan helvetin ruma jalkapyyhkäsy ja vielä ihan laidan vierellä.

Onneksi tilanteessa ei ollut tuon enempää vauhtia koska noissa tilanteissa voi käydä oikeesti huonosti.

EDIT: Okei nyt olen katsonut ton aika monta kertaa ja annan sellaisen 5% mahdollisuuden sille, että oli vahinko.

Viimeksi muokattu:

Luikaus

Luottopelaaja
No olihan siinä nyt aivan helvetin ruma jalkapyyhkäsy ja vielä ihan laidan vierellä.

Onneksi tilanteessa ei ollut tuon enempää vauhtia koska noissa tilanteissa voi käydä oikeesti huonosti.

EDIT: Okei nyt olen katsonut ton aika monta kertaa ja annan sellaisen 5% mahdollisuuden sille, että oli vahinko.
Minä en tuosta saa tahallista millään. Näin vauhdikkaassa pelissä tuollaisia tapahtuu jonkin verran ja tietysti vaikea sanoa aina näistä tilannehuoneen videoista, kun käytössäkin on vain yksi kuvakulma.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Minä en tuosta saa tahallista millään. Näin vauhdikkaassa pelissä tuollaisia tapahtuu jonkin verran ja tietysti vaikea sanoa aina näistä tilannehuoneen videoista, kun käytössäkin on vain yksi kuvakulma.
Nopeasti toi tilanne tulee tosiaan. Itse koitin vain katsoa sitä jalkaa, että miten se liikkuu noin jos tosiaan ei ole tarkoitus pyyhkäistä jalkaa alta.

Luikaus

Luottopelaaja
Nopeasti toi tilanne tulee tosiaan. Itse koitin vain katsoa sitä jalkaa, että miten se liikkuu noin jos tosiaan ei ole tarkoitus pyyhkäistä jalkaa alta.
Hieman erikoisesti meni jalka kyllä, siitä olen samaa mieltä ehdottomasti. Tiedä sitten mitä siinä oli taustalla. Pitkä vaihto alla tai vain yksinkertainen lipsahdus voi toki olla syynä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Hieman erikoisesti meni jalka kyllä, siitä olen samaa mieltä ehdottomasti. Tiedä sitten mitä siinä oli taustalla. Pitkä vaihto alla tai vain yksinkertainen lipsahdus voi toki olla syynä.
Joo siis jalan liike on outo, mutta en nyt todellakaan väitä, että tuosta kuvakulmasta pystyisi varmaksi sanomaan mitään.

Don Corleone

Luottopelaaja
+ Huono kuvakulma

Eikö Liigassa ole kameroita, vai miks pitää otta se huonoin kuvakulma?

Luikaus

Luottopelaaja
+ Huono kuvakulma

Eikö Liigassa ole kameroita, vai miks pitää otta se huonoin kuvakulma?
Varmaankin annetaan katsojalle sellainen kuvakulma mistä saa ns. ”yleisen katsauksen” tilanteesta, ja jätetään tarkempi tarkastelu eri kuvakulmista sitten tilannehuoneelle. Toki jos tähän nyt pientä vaivaa viitsisivät nähdä niin laittaisivat useita kuvakulmia, mieluiten kaikki mahdolliset.

Zerofan

Luottopelaaja
Tilannehuone on tarkastanut perjantain #Lukko#SaiPa-ottelusta tilanteen ajassa 56.16, jossa SaiPan Ville Petman lyö poikittaisella mailalla Lukon Antoine Morandia kaulaan. Tilanteesta tuomittiin 5+PR poikittaisesta mailasta.

Tilannehuone on tarkastanut perjantain #PelicansFi#HPK-ottelusta tilanteen ajassa 5.06, jossa HPK:n Miska Kukkonen taklaa Pelicansin Niklas Virtasta. Virtanen loukkaantuu tilanteessa ja poistuu ottelusta.
Tilanne ei etene #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.

Tilannehuone on tarkastanut perjantain #Kärpät#KalPa-ottelusta tilanteen ajassa 15.00, jossa Kärppien Michal Kovarcik lyö poikittaisella mailalla KalPan Patrick Currya selkään. Ottelussa tilanteesta tuomittiin 5+PR poikittaisesta mailasta.

Tämä perseily ansaitusti tarkisteluun.

Tilannehuone on tarkastanut perjantain #Kärpät#KalPa-ottelusta tilanteen ajassa 47.34, jossa KalPan Konsta Kapanen huitaisee Kärppien Julius Hermosta haaroväliin. Ottelussa tilanteesta tuomittiin 5+PR huitomisesta.

Zerofan

Luottopelaaja
Ylläolevista Petmanille ei seuraamuksia, mutta Kovarcik ja Kapanen väliaikaiseen pelikieltoon.

pelikirja

Luottopelaaja
Ylläolevista Petmanille ei seuraamuksia, mutta Kovarcik ja Kapanen väliaikaiseen pelikieltoon.
Erikoista että poikkaria saa vetää kaulaan ja ei lisäpenaltya tule. En tykkää kyl tästä linjasta.

Zerofan

Luottopelaaja
Lantan taklaus etenee kurinpitoon.

Tilannehuone on tarkastanut lauantain #Kärpät#KalPa-ottelusta tilanteen ajassa 2.01, jossa KalPan Jaakko Lantta taklaa Kärppien Maxim Korpimäkeä. Ottelussa tilanteesta tuomittiin 5+PR pään tai niskan alueelle kohdistuneesta taklauksesta.

Don Corleone

Luottopelaaja
Lantan taklaus etenee kurinpitoon.

Tilannehuone on tarkastanut lauantain #Kärpät#KalPa-ottelusta tilanteen ajassa 2.01, jossa KalPan Jaakko Lantta taklaa Kärppien Maxim Korpimäkeä. Ottelussa tilanteesta tuomittiin 5+PR pään tai niskan alueelle kohdistuneesta taklauksesta.

Mitä väärää tässä tapahtu?