Markus Korhonen - Ilveksen Maalivahtivalmentaja

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Jatkaakos Karhu täällä vielä ensi kaudellakin? Ilvestyskirjan haastattelun perusteella niin voisi ounastella ja nyt kun on ollut huhuja ilmoilla taas uudesta Tsekki-veskarista, niin voiko tästä laskea 1+1.

Valmennus sähläsi playoffit pahasti penkin alle, mutta Korhosen työnjälki on vakuuttavaa. Malekista tulossa jo ties kuinka mones NHL-sopimuksen saava maalivahti Karhun koulusta. Karhun työn kautta on Ilves netonnutkin ihan perkeleesti massia vuosien aikana.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 852
Malekista tulossa jo ties kuinka mones NHL-sopimuksen saava maalivahti Karhun koulusta.
Oman laskentatavan mukaan olisi neljäs oikeasti Karhun koulusta NHL-sopimuksen saava pelaaja. Aittokallio, Mäkiniemi ja Zherenko aiemmat. Korpisalo ja Dostal ehtivät olla siinä koulussa vain muutaman kuukauden ennen NHL-sopimuksiaan. Heidän kohdallaan varmaan voisi nostaa Karhun scouttaustyötä esille ja toki sitä mikä vaikutus sitten niiden NHL-sopimusten jälkeen oli siinä, että näistä nousi NHL-maalivahteja.
 

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
212
Tän kauden jatkaa ja sit lähtee,voin melkein 100% sanoo. Tillu ei osaa Karhua arvostaa ja se on ilveksen yks suurimmista virheistä kun lähtö tulee eikä koske pelkkää liigajoukkuetta vaan junnuja myös
Sanoit myös ettei karhua lukuunottamatta kukaan Ilvesläinen ollut seuraamassa U18 kisoja, mainitsit vielä erikseen Marttilan. Toki Marttila itse sanoi nähneensä kasan pelejä ja seurasi Kanadan harjoituksia viikon, väitätkö että hän valehtelee silmät päästään? Karhukin vittuillakseen Tillulle suostui vielä jatkamaan. Ihan vahva sisääntulo foorumille, ettei vaan olisi oranssit kalsarit jalassa?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Tän kauden jatkaa ja sit lähtee,voin melkein 100% sanoo. Tillu ei osaa Karhua arvostaa ja se on ilveksen yks suurimmista virheistä kun lähtö tulee eikä koske pelkkää liigajoukkuetta vaan junnuja myös
Kai kunnianhimoinen mies voi myös ihan omasta tahdostaan maailmalle lähteä ja nähdä erilaisia juttuja. Kuka tietää, voi mennä vaikka Pohjois-Amerikkaan. On siellä kuitenkin työnäytteitä pelaamassa ja suomalaiset MV-valmentajat ole tuntemattomia. Eri asia sitten jos Liigan sisällä siirtyisi.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Tän kauden jatkaa ja sit lähtee,voin melkein 100% sanoo. Tillu ei osaa Karhua arvostaa ja se on ilveksen yks suurimmista virheistä kun lähtö tulee eikä koske pelkkää liigajoukkuetta vaan junnuja myös
Niin, että turhaan Tillu naaraa tänne kehittyviä molareita ja antaa Karhun kehittää niistä pelaajia? Mutta ei osaa silti arvostaa ollenkaan?
 
Viestejä
6
Sanoit myös ettei karhua lukuunottamatta kukaan Ilvesläinen ollut seuraamassa U18 kisoja, mainitsit vielä erikseen Marttilan. Toki Marttila itse sanoi nähneensä kasan pelejä ja seurasi Kanadan harjoituksia viikon, väitätkö että hän valehtelee silmät päästään? Karhukin vittuillakseen Tillulle suostui vielä jatkamaan. Ihan vahva sisääntulo foorumille, ettei vaan olisi oranssit kalsarit jalassa?
Oho ny sulla tais mennä tunteisiin?? Mä lähinnä tarkotin sillä Marttillalla sitä,et ihmetyttää se,että esim.ilves ei lähetä junnukoutsejaan kattoon niitä pelejä mistä oppeja vois ammentaa ja tietäis hieman missä mennään. Ja mitä Karhuun tulee niin tiedätkö esim.että Sveitsiin suurin osa seuroista tekee valmentaja sopparit vasta huhti-toukokuussa,niin kuka valmentaja haluaa odotella sinne asti muutakun työttömät???
 
Viestejä
6
Niin, että turhaan Tillu naaraa tänne kehittyviä molareita ja antaa Karhun kehittää niistä pelaajia? Mutta ei osaa silti arvostaa ollenkaan?
Tilluko tietää molareista niin paljon,että se tietää ketä ja kannattaa hommata? Enkä mä tässä syytä enkä hauku Tillua mitenkään,kyse on siitä miten arvostetaan työntekijää. Ootko sä omalla työpaikallas tyytyväinen siihen,että sä saat korvaukseks hyvästä työstä 10 kpl uimahalli lippuja vai palkankorotuksen? Kumpi noista sua motivois enemmmän??
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 726
Tilluko tietää molareista niin paljon,että se tietää ketä ja kannattaa hommata? Enkä mä tässä syytä enkä hauku Tillua mitenkään,kyse on siitä miten arvostetaan työntekijää. Ootko sä omalla työpaikallas tyytyväinen siihen,että sä saat korvaukseks hyvästä työstä 10 kpl uimahalli lippuja vai palkankorotuksen? Kumpi noista sua motivois enemmmän??
Onko Korhonen siis alipalkattu?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Tilluko tietää molareista niin paljon,että se tietää ketä ja kannattaa hommata? Enkä mä tässä syytä enkä hauku Tillua mitenkään,kyse on siitä miten arvostetaan työntekijää. Ootko sä omalla työpaikallas tyytyväinen siihen,että sä saat korvaukseks hyvästä työstä 10 kpl uimahalli lippuja vai palkankorotuksen? Kumpi noista sua motivois enemmmän??
Tillu tietää jokaisen roolin pelaajista aivan helvetisti, ja tekee Korhosen kanssa paljon yhteistyötä pelaajien suhteen. Koskela on ollut scoutti NHL seuralle… Esimerkkinä Korhosen ja Tillun yhteistyöstä on Lukas Dostal. Muistaakseni Korhonen suositteli pelaajaa ja loppukaudella pelasi jo Ilveksessä. Eipä tuo kai paskaa toimintaa ole. Ja mitä tulee palkkaukseen, Ilves maksaa aivan varmasti roolista hyvin, mutta väistämättäkin tuolla recordilla sulle tarjotaan uskomattomia kasoja rahaa muista seuroista ja sarjoista. Joka voikin antaa muille sivusta seuraaville sellaisen mielikuvan ettei Ilves maksaisi muka tarpeeksi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Oho ny sulla tais mennä tunteisiin?? Mä lähinnä tarkotin sillä Marttillalla sitä,et ihmetyttää se,että esim.ilves ei lähetä junnukoutsejaan kattoon niitä pelejä mistä oppeja vois ammentaa ja tietäis hieman missä mennään. Ja mitä Karhuun tulee niin tiedätkö esim.että Sveitsiin suurin osa seuroista tekee valmentaja sopparit vasta huhti-toukokuussa,niin kuka valmentaja haluaa odotella sinne asti muutakun työttömät???
Sinä selitit, että Ilveksestä ei ollut kukaan valmentaja, ei varsinkaan Marttila seuraamassa U18 MM-kisoja. Marttila kuitenkin itse kertoi nähneensä kymmenkunta peliä paikan päällä.

Kovalla itseluottamuksella vetäisit pelkkää paskaa. Ei voi kuin ihmetellä mistä tuli tuollainen tarve suolata Ilvestä.
 
Ylös