Muita liigajoukkueita koskevat huhut

Kaikki ”speksit” Jormakalla sellaiset, että sopii täydellisesti IFKhon.

Mälkiä: Meillä olis tämmönen 35v loukkiherkkä laituri tarjolla teille. Mites olis?

Pesonen vastaa kummelityyliin ”Me otetaan tää!”
Ja Mälkiä kuittaa venemyyjän tapaan ”Nooniin!”
Tästä puuttuukin sitten vielä tuhat euroa. :D

Onkos Keskisen paluusta vielä mitään huhua? Siinä kohtaa on naapurin keskikaista aika kova jos Suomeen palaa
Keskinen itse oli sanonut Athleticin haastattelussa, että myös AHL on vaihtoehto ja Vuorinen taisi sanoa, että palaa Tampereelle mikäli ei NHL paikka aukea. Tappara tuskin päästää häntä AHL vaikka pelaaja itse sinne haluaisi mennä. :)

Keskinen itse oli sanonut Athleticin haastattelussa, että myös AHL on vaihtoehto ja Vuorinen taisi sanoa, että palaa Tampereelle mikäli ei NHL paikka aukea. Tappara tuskin päästää häntä AHL vaikka pelaaja itse sinne haluaisi mennä. :)
Juuh. Ei tuosta ole mitään hyötyä vaikka kuinka päästäisi kesken sopimuksen ellei nyt kyseessä ole joku Joni Jurmo.

Eihän liigaseuralla ole tähän sanavaltaa. Eihän? :)

Takaisin