• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Osasto 41

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Siis ootteko te helvetin tumpelot menneet juottamaan meidän pelaajillemme jaloviinaa kesken pleijareiden? Here we go again, never stop the madness!
Nyt vasta havahduin vastaukseen.
Kyllä siellä eilen käytiin Kuopion matkaeväistä jo keskustelua :D
1000078167.jpg

Toppapöksy666

Luottopelaaja

Erkka44

Vakiokokoonpanossa
Nyt vasta havahduin vastaukseen.
Kyllä siellä eilen käytiin Kuopion matkaeväistä jo keskustelua :D katso liitettä 13859
Tästä tulee ihan mieleen Tangomarkkinoiden yhteiskuljetus Tampereelta tai vastaavasti bussimatka Tallinnanlaivan terminaaliin, molemmat joskus 90-luvulla. Menomatkat ovat vielä täynnä nostetta ja odotusta, mutta ne paluumatkat. Niitä ei kyllä kukaan muistele kaiholla.

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Jätän taikauskon takia nyt tämän kevään Niiralan Ilves pelit väliin. Vuodesta 2004 kun olen ollut katsomassa livenä Kalpa-Ilves niin pataan on tullut.
Kannustakaa voittoon!

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Mun vinkit kiinnostaa varmasti kuin kilo mämmiä, olkoon tämä siis mielipide.

Jättäisin Il-ves Tam-pee-re huudot todella spessu kohtiin samoin kuin ämyreistä soitettavan Hands upin.

Porukka ei lähde mukaan ellei ole kunnolla hekumoissa ja sitä ei kannata huudattaa puhki ja tylsäksi. Huutoon jos/kun saa koko hallin on sillä älytön efortti.

Supin tukit

Luottopelaaja
Mun vinkit kiinnostaa varmasti kuin kilo mämmiä, olkoon tämä siis mielipide.

Jättäisin Il-ves Tam-pee-re huudot todella spessu kohtiin samoin kuin ämyreistä soitettavan Hands upin.

Porukka ei lähde mukaan ellei ole kunnolla hekumoissa ja sitä ei kannata huudattaa puhki ja tylsäksi. Huutoon jos/kun saa koko hallin on sillä älytön efortti.
Ongelma ratkeaa sillä että porukka vaan lähtee siihen mukaan. Sillä yritetään nimenomaan saada sitä mainitsemaasi hekumaa aikaiseksi.

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa