Ei yleensä haittaa hirveästi kenenkään "omat ajatukset", mutta irrotetaan nyt tuolta Raipen ketjusta tämä. Tässä siis palstaveljet
@Larsson25 ja
@Kreivi Brad Sjöblom nakkaa "nykyisen johdon" tai "nykyiset keulahahmot" bussin alle ilman pienintäkään tietoa mistään.
Asia joka on käyty täällä eri palstoilla läpi monet kerrat, Raipe kertonut itse kirjassaan, Ripa kertonut lehtien palsoilla jne jne. Eli sanotaan vielä kerran,
Raipelle tarjottiin jatkoa, mutta halusi itse katsella päävalmentajan paikkaa.
Eikä kai tämä muutoin ärsyttäisi, mutta tässä puhutaan paristakin seuralegendasta joista toinen on suurin "syyllinen" siihen, että Ilves on olemassa nykyisin.
Minulle kun tämä on käytännössä ainoa keskustelupalsta jota seuraan, niin kertokaapa joko asianosaiset tai joku muu minulle, että jos tämä ei ole trollaamista, niin mikä on?
Toinen kysymys kuuluisi ehkä toiselle palstalle (moderaattoreiden toiminta), onko palstan säännöt niin väljät, että on sallittua tarkoituksella mustamaalata tällaisia seuralegendoja ja viimeisen päälle Ilves-henkisiä ihmisiä?
Sillä tarkoituksellistahan tuo on, siitä ei pääse mihinkään, niin monen kanavan kautta asia on vahvistettu ja niin paljon ollut julkisuudessa.