Porin Ässät

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 681
Kyllä tuo Ilveksen tämän hetken sentteriosaston hakkaa mennen tullen.

Jääkiekko ei taida olla sun juttu?

Najman - Borg - Bau

Ja se Mäntykivi, mitä enemmistö täällä pitää sentterinä.

Voihan tuo sakki yllättää ja esim. Najman voi olla vaikka miten kova tekijä.

Enemmistö täällä? Ihan samalla tavalla se Mäntykivi on sentteri kun nuo muutkin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Hyvä vitsi.
Tehopisteet päättyneeltä kaudelta pääsarjoistaan:
Ilves 48-45-11
Ässät 34-6-3
En tiedä keiden tehopisteistä nyt puhutaan ja ne eivät kaikkea merkitse.
Arvioin senttereiden tasoa senttereinä ja tuo oli oma näkemykseni.
Aika näyttää.. Najman voi olla todella kova ja Borg yllättää kaikki. Otan tämän ilolla vastaan, jos tapahtuu.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Jääkiekko ei taida olla sun juttu?



Enemmistö täällä? Ihan samalla tavalla se Mäntykivi on sentteri kun nuo muutkin.
Ehkä se on näin ja olen täysin väärässä. Ehkä Ilveksen sentteriosasto on kovaa tasoa ja riittävä menestyksen tavoitteluun.
Olen mielelläni väärässä ja myönnän virheeni.

Mietin joukkuetta ja sen kokoamista. Ei mielestäni esim. O'Leary ole nollatason sentteri, vaikka tehopisteissä mitaten sitä onkin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 768
Arvioin senttereiden tasoa senttereinä ja tuo oli oma näkemykseni.
Mihin tämä näkemys taas perustuu? Mikä tekee nyt sentterinä kaksi sysipaskaa kautta putkeen pelanneesta Peter Tiivolasta sentterinä kovan? Entä mikä tekee urallaan 22 Liigapeliä ja ylipäätään 49 aikuisten ottelua pelanneesta Patrik Juholasta kovan sentterin nimenomaan sentterinä? Voitko rehellisesti vastata oletko oikeasti nähnyt näistä Juholan peleistä yhtäkään?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Mitähän vittua nyt taas? Ässillä kovemmat sentterit, kun meillä?

Ei tästä näköjään tullu vieläkään mitään. Tilluuuuu!!!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Mihin tämä näkemys taas perustuu? Mikä tekee nyt sentterinä kaksi sysipaskaa kautta putkeen pelanneesta Peter Tiivolasta sentterinä kovan? Entä mikä tekee urallaan 22 Liigapeliä ja ylipäätään 49 aikuisten ottelua pelanneesta Patrik Juholasta kovan sentterin nimenomaan sentterinä? Voitko rehellisesti vastata oletko oikeasti nähnyt näistä Juholan peleistä yhtäkään?
En lähde tästä väittelemään.. tiesin julkaisuni kyllä ärsyttävän.
Olen varmaan täysin hakoteillä ja Ilveksen sentteriosasto on Ässien verrattavaa kovempi.
Olen Juholan kyllä nähnyt pelaavan ja livenäkin tavannut, mutta se ei liity tähän vertailuun.. tai hänen tasoonsa sentterinä, ylipäätänsä pelaajana.

Olen mielelläni väärässä, kuten jo totesin
 

Masse Majava

Rivipelaaja
Viestejä
96
Ehkä se on näin ja olen täysin väärässä. Ehkä Ilveksen sentteriosasto on kovaa tasoa ja riittävä menestyksen tavoitteluun.
Olen mielelläni väärässä ja myönnän virheeni.

Ei tarvitse olla kovaa tasoa pärjätäkseen vertailussa edes jotenkin Ässille.

En tiedä keiden tehopisteistä nyt puhutaan ja ne eivät kaikkea merkitse.
Arvioin senttereiden tasoa senttereinä ja tuo oli oma näkemykseni.
Aika näyttää.. Najman voi olla todella kova ja Borg yllättää kaikki. Otan tämän ilolla vastaan, jos tapahtuu.

Sanoit, että JMJ-Tiivola-Juhola hakkaa Ilveksen keskikaistan mennen tullen, joten vertailin tuota kolmikkoa Ilveksen tämän hetken kolmikkoon.

Mäntykivi 60o 19+29
Najman 49o 12+33
Borg 52o 8+3

Tehopisteet eivät kerro kaikkea, mutta vertailun Ässien kakkossentteri teki liigassa 6 tehopistettä, ja oli voittavassa joukkueessa -9, joukkueensa hyökkääjistä toiseksi huonoin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Ei tarvitse olla kovaa tasoa pärjätäkseen vertailussa edes jotenkin Ässille.



Sanoit, että JMJ-Tiivola-Juhola hakkaa Ilveksen keskikaistan mennen tullen, joten vertailin tuota kolmikkoa Ilveksen tämän hetken kolmikkoon.

Mäntykivi 60o 19+29
Najman 49o 12+33
Borg 52o 8+3

Tehopisteet eivät kerro kaikkea, mutta vertailun Ässien kakkossentteri teki liigassa 6 tehopistettä, ja oli voittavassa joukkueessa -9, joukkueensa hyökkääjistä toiseksi huonoin.
Niin sanoin ja olen täysin väärässä. Ilveksen sentteristö on huomattavasti kovempaa tasoa.

Pyydän anteeksi ja olen pahoillani.
 

Masse Majava

Rivipelaaja
Viestejä
96
Niin sanoin ja olen täysin väärässä. Ilveksen sentteristö on huomattavasti kovempaa tasoa.

Pyydän anteeksi ja olen pahoillani.
Ei tarvitse anteeksi pyydellä, autan ihan mielelläni jatkossakin.

Ja itse aiheeseen, Ässien kokoonpanoon, näyttää harmillisen vajaalta juuri se tuloksentekopuoli. Tiivolat ja Talajat menevät Ässissä hyvin pohjakentissä, mutta tekevätkö niitä tarvittavia maaleja, kun pitäisi voittaa jääkiekko-otteluita?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Ei tarvitse anteeksi pyydellä, autan ihan mielelläni jatkossakin.

Ja itse aiheeseen, Ässien kokoonpanoon, näyttää harmillisen vajaalta juuri se tuloksentekopuoli. Tiivolat ja Talajat menevät Ässissä hyvin pohjakentissä, mutta tekevätkö niitä tarvittavia maaleja, kun pitäisi voittaa jääkiekko-otteluita?
Tuskin " revi, raasta, runno " mentaliteetti juurikaan muuttuu.
Ässillä on kovan tason maalivahti ja pelin voi voittaa myös 1-0. Mitään maali-iloittelua tuskin Ässien kannattajat tulevat näkemään.
Ja Ässät.. kuin Ilveskin.. ja kaikki loput.. eihän yksikään joukkue vielä ole valmis.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös