Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 977
Onko tuo Mr.Peter osunut joskus Ilves huhuissa? Muistan nimimerkin huhuja useasti mainitun, mutta osumia en juurikaan.
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 323
Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
875
@Toutain ulkomaan kirjeenvaihtajamme. Ei tshekeissä olis huhui sentteriosastolle?
Tainnut vaipua syvään psykoosiin Kalpa sarjan jälkeen, tämä kaikki tietävä. Ainakin kirjautumisesta päätellen.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 994
Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?

Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut. :D
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 323
Semiluotettava lähde, mutta saatoin tulkita väärin tai ymmärtää väärin. Ei välttämättä juuri Pardubice, voi olla muukin Tshekki kyllä ilmaisusta päätellen. Mutta Pardubiceksi ymmärsin. Ja kun Ricka lähti Brnoon, niin ei voi olla hänkään. Musililla ei vielä Elitessä näy uutta seuraa, enkä oo törmänny huhuihin muualle.

Haluan uskoa.

Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?

Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut. :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 385
Utunen ja Pavlat siis vielä julkaisematta " selvistä/varmoista tapauksista " ?
Loput yllätyksiä.
Pelkästään jo "Haapala huhu" oli ainaki mulle todella iso yllätys. Eipä tos, mikäli Henkka van on kunnossa, ni millekkä joukkueelle ei olisi vahvistus. Tosiaan aika jännä ja puskista tullut huhu.
 
Ylös