SM-Liigan tulevaisuus

"Satakunnan Kansa tavoitteli Ässien puheenjohtajaa Mikko Lainetta kommentoimaan uusinta käännettä. Laine lähetti vastaukseksi viestin, jossa hän pahoitteli, että tilanne on nyt sellainen, ettei hän voi sanoa mitään."

No tämä ei ainakaan lisää luottamusta siihen, ettei Ässät olisi kauheasti vänkäämässä vastaan :D

EDIT: Olihan tossa maikkarinkin uutisessa näemmä, että kieltäytyneet kommentoimasta medialle...
Vitun porilaiset pilaa tämänkin.

Tuo lainaus kyllä kertoo, millaista puuhastelua maan suurimman urheilusarjan pyörittäminen vieläkin monessa kohtaa on. "Päätettiin nyt yhtäkkiä kääntää kelkka, mutta ei kommentoida mitään". Ihailtavaa johtamista ja vastuunkantoa.

Eipäs nyt tyrmätä porilaisia heti.
Veikkaan että taustalla on muutakin kuin sarjan uudistus? 12+10 / 14+10.
Ehkä rahanjako, paikallispelien määrä, lohkojako, pelimäärät?
Kyllä porissakin kai on löytynyt yksi kalkulaattoria osaava käyttäjä?

Tässä vaiheessa pelataan liigajoukkueiden kesken texas hold`em pokeria.
Joukkueille jaettu kortit käteen ja 3 keskelle. Turn ja river jakamatta.
Kuka korottaa, katsoo vai luovuttaako.

Kyseisessä pelissä ei ole jokereita jaossa :cool:

Tämä IS:n Sami Hoffrénin juttu asiasta on hämmentävä,

Yhteisymmärryksen löytyminen liigaseurojen kesken ennen varsinaista yhtiökokousta on elintärkeää, sillä ennen yhtiökokousta tiedossa pitää olla etukäteen, mistä kabinetissa päätetään.

Tuo lause viittaa siihen, tai ainakin sen voisi tulkita niin, että toisin kuin ainakin itse olen kuvitellut, siellä äänestettäisiin kaikista vaihtoehdoista, eikä kokouksessa voisi edetä niin, että ensin mikä malli, sitten äänestys kyllä-ei.

Jos Ässien esittämä kanta 14+10 mallista saa kannatusta ja taakseen neljä liigaseuraa, seuraukset voivat olla peruuttamattomat.

Tämä lause on vielä hämmentävämpi, voi toki olla, että se on toimittajan lapsus, mutta tuon mukaan 1+4, eli viisi liigaseuraa voisi torpata tuon uudistuksen. Tähän asti on puhuttu, että 2/3 enemmistö riittää muutoksen läpiviemiseen ja kun äänioikeutettuja on se 15 seuraa, niin minun matematiikalla 10 seuraa 15:stä riittäisi tuohon. Menee entistä sekavammaksi.

Tämä IS:n Sami Hoffrénin juttu asiasta on hämmentävä,

Yhteisymmärryksen löytyminen liigaseurojen kesken ennen varsinaista yhtiökokousta on elintärkeää, sillä ennen yhtiökokousta tiedossa pitää olla etukäteen, mistä kabinetissa päätetään.

Tuo lause viittaa siihen, tai ainakin sen voisi tulkita niin, että toisin kuin ainakin itse olen kuvitellut, siellä äänestettäisiin kaikista vaihtoehdoista, eikä kokouksessa voisi edetä niin, että ensin mikä malli, sitten äänestys kyllä-ei.

Jos Ässien esittämä kanta 14+10 mallista saa kannatusta ja taakseen neljä liigaseuraa, seuraukset voivat olla peruuttamattomat.

Tämä lause on vielä hämmentävämpi, voi toki olla, että se on toimittajan lapsus, mutta tuon mukaan 1+4, eli viisi liigaseuraa voisi torpata tuon uudistuksen. Tähän asti on puhuttu, että 2/3 enemmistö riittää muutoksen läpiviemiseen ja kun äänioikeutettuja on se 15 seuraa, niin minun matematiikalla 10 seuraa 15:stä riittäisi tuohon. Menee entistä sekavammaksi.
Kyllä äijät aikanansa loivat hienon himmelin, ei voi muuta sanoa. Haisee oikein pitkän kaavan saunaillan tuotokselta ja seuraavan aamun kirjaukselta 2000-luvun taitteesta.

Takaisin