Teme-74
Luottopelaaja
Häh, no ohan Virta ihan eriluokan pelimies.Ok. Mulla ei ole Virta huhusta juur mitää muistikuvaa. Hämärästi ehkä. Itse en toki kelpuuttaisikaan jos Räsänen on vaihtoehto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh, no ohan Virta ihan eriluokan pelimies.Ok. Mulla ei ole Virta huhusta juur mitää muistikuvaa. Hämärästi ehkä. Itse en toki kelpuuttaisikaan jos Räsänen on vaihtoehto
No kyllähän Virta on kovempi kärkiketjuihin kuin Räsänen.Ok. Mulla ei ole Virta huhusta juur mitää muistikuvaa. Hämärästi ehkä. Itse en toki kelpuuttaisikaan jos Räsänen on vaihtoehto
Häh, no ohan Virta ihan eriluokan pelimies.
Voi olla että mulla painaa tässä viimesen Tapparakauden muistot kun ei mahtunut edes kokoonpanoon. Toki vaivoja oli.No kyllähän Virta on kovempi kärkiketjuihin kuin Räsänen.
Tuskin minnekkään lähtee, ensikaudella kokeneen valmentajan alaisuudessa hyvä jatkaa kehittymistä, ei ole kuitenkaan liigassa lyönyt läpi, niin ei olisi järkeä siirtyä vielä muualle. Peliaikaakin luultavasti tulossa myös ensikaudellaSuvanto jos/kun menee ensimmäisellä kierroksella niin siinä voi NHL-seurallakin olla jotain sanottavaa ensi kauden osoitteesta.