Tulevaisuutta ajatellen olisko
@Eetu Fucking Mäkiniemi sulla antaa mielipidettä nyt tästä hausta?
Ettei menis sitten tulevaisuudessa ihan pelkäksi jälkiviisasteluksi.
Seuraa piiiitkä ja paska vastaus ohi aiheen
Minähän en ole profiloitunut jälkiviisastelijaksi ja perästähuutelijaksi.
Mulla oli itseasiassa ennen kautta 23-24 ei niin suositut mielipiteet maalivahtien riittävyydestä, valmennuksen riittävyydestä ja parivaljakko Suomi&Palve kyvystä johtaa meidät mestaruuteen.
Jälkiviisasteluna ehkä itseä kehuakseni Ilves kaatui nimen omaan tuohon pyhään kolminaisuuteen.
-Meiltä puuttui oma Heljanko (ei missään muodoin kaaduttu maalivahteihin, mutta ei myöskään ryöstetty pisteitä heidän kanssaan).
-Valmennuksen osalta suurin osa täällä jälkiviisastelee, en minä.
-Suomi&Palve pelasi ihanan runkosarjan ja oli ajoittain miehisiä rakkauden tunteita herroja kohtaan, mutta keväällä eivät ryöstäneet etua Ilvekselle mitenkään maagisin suorituksin(ei myöskään suoraan kaaduttu tähän kaksikkoon, mutta piippuun jäi kuti heiltäkin keväällä).
En myöskään ole profiloitunut alakenttien kaverien syyttelijäksi. Käyppä lukemassa esim Jeremy Gregoiren ketju ja etsi viestit jossa syljen kaverin päälle. Olin koko ajan kaverin takana ja oli yksi harvoja jotka keväällä puolestaan nostivat tasoaan. Jälkiviisaus asuu muiden kotona.
Mä olen sen sijaan profiloitunut odottamaan ykköskorin kavereilta yli-inhimillisiä suorituksia joka ilta. Kaadan ajoittain törkeät odotukset yksilöihin vaikka joukkue siellä pelaa ja kaikilla on päivänsä ja hetkensä. Olen profiloitunut huonoista esityksistä täysin yliampuviin mielenpahoittamiseen ja ylimitoitettuun kritiikkiin. Oletan myös, että valmentajat voivat ikäänkuin ohjata pelaajia 100% ja kykenevät HarryPotter loitsuin tekemään muutoksia hokkuspokkus.
Olen profiloitunut löytämään omien pelistä niitä virheitä kun taas vastustajalta niitä en näe vaan näen ne omien hienoina suorituksina tms. Kannatus on kovaa ja tasaisesti roiskuu rapa yli laitojen jota sitten nöyränä pyyhin lattialta tai muut pyyhkivät minulla lattiaa.
En silti ole jälkiviisastelija. Olen enemmänkin unpopular opinion viestin tuoja joka ei omaa täysin keltavihreitä linssejä. Keltavihreä sydän silti sykkii 100% Ilvekselle.
Ja itse kysymykseesi en sitten vielä osaa vastata pitää vähän matkustella ja perehtyä kaveriin. Palaan tähän vielä.