Toppapöksy666
Luottopelaaja
Huomenna klo 12 kausarit myyntiin.
Sitähän vois vähän vauhdittaa jollain kivalla sopimusuutisella
(Oma toive)
Sitähän vois vähän vauhdittaa jollain kivalla sopimusuutisella
(Oma toive)
Ehkä helpoin kysymys palstalla hetkeen.Seuraavaan kysymykseen harmittava vastata nyt. Mutta jos olisi tarjolla senttereistä parivaljakko
Najman&Nättinen
Tai
Räsänen&Mattila
Kumpaan sitä tarttuisi? Itse en suoraan osaa sanoa.
Malek teki 2v sopparin joten tuskin jatkaa.Katselin tuossa viime vuoden pelaaja julkistuspäiviä. Launch oli 8.5, jolloin julkaistiin kasa ukkoja. Gregoire julkistettiin 12.6 ja oliko joku muukin vielä kesän tiimoilla? Eli vois nyt olettaa, että vielä tulee, määrä ei riitä, kun pitäisi CHL:t myös kahlata läpi.
Maalivahti (ellei Jakubin jatkaminen varmaa?), laituri ja ei pakistossakaan liikaa miehiä oo. Eli Bryggmania ja Masinia vaan kehiin.
Masin tais tulla aika myöhää kanssa.Katselin tuossa viime vuoden pelaaja julkistuspäiviä. Launch oli 8.5, jolloin julkaistiin kasa ukkoja. Gregoire julkistettiin 12.6 ja oliko joku muukin vielä kesän tiimoilla? Eli vois nyt olettaa, että vielä tulee, määrä ei riitä, kun pitäisi CHL:t myös kahlata läpi.
Maalivahti (ellei Jakubin jatkaminen varmaa?), laituri ja ei pakistossakaan liikaa miehiä oo. Eli Bryggmania ja Masinia vaan kehiin.
Masinaattori julkistettiin 20.6.Masin tais tulla aika myöhää kanssa.
?pari laituria ja yksi hyökkääjä.
Perjantai... Siis pari laituria ja yksi pakki.
Onko perjantai aloitettu jo kukonlaulun aikaan?Perjantai... Siis pari laituria ja yksi pakki.
Malek teki 2v sopparin joten tuskin jatkaa.
Periaatteessa Pavlat, Kuivila kaksikkoa voisi kokeilla chl:ssä
Voihan sillä mennä, jos Pavlat pelaa maalilla ja Kuivila seuraa peliä vaihtoaitiosta.Voi kokeilla, mutta kyllä toinen kokeneempi ja "varmempi" maalivahti pitää olla rivissä elokuuhun mennessä.
Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.Voi kokeilla, mutta kyllä toinen kokeneempi ja "varmempi" maalivahti pitää olla rivissä elokuuhun mennessä.
Seuraavaan kysymykseen harmittava vastata nyt. Mutta jos olisi tarjolla senttereistä parivaljakko
Najman&Nättinen
Tai
Räsänen&Mattila
Kumpaan sitä tarttuisi? Itse en suoraan osaa sanoa.
En tiedä onko mitään merkitystä tällä, mutta Malekin ensi kauden seuraksi on merkitty Elitessä Ilves.Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.
Kyllä noita ”Hovisia” löytää kesken kaudenkin.
Maalivahtien markkinat ovat hieman erilaiset kuin kenttäpelaajien.
Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.
Kyllä noita ”Hovisia” löytää kesken kaudenkin.
Maalivahtien markkinat ovat hieman erilaiset kuin kenttäpelaajien.
Tuli vähän oksua suuhun kun luin tämän.Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.
Varmaan joku " Linnanahde " kirjauttaisi mielellään itselleen Liiga-ottelun, tai joku tubettaja.. saisi samalla sisältöä tuotoksiinsa.
" Hei.. oletko aina halunnut olla Liiga-pelaaja ? Nyt mitättömään 50 000 euron hintaan tämä on mahdollista. Hintaan sisältyy viikon opastus ja treenaaminen oikeiden pelaajien kanssa. Toteuta siis haaveesi ja pelaa hetki ammattikiekkoa, sekä kirjauta itsesi historiaan "
Bisnestä ja viihdettä katsos nääsTuli vähän oksua suuhun kun luin tämän.
Jos tän homman saa laskulle niin eiköhän Aleksi Valavuori tähän tartu.Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.
Varmaan joku " Linnanahde " kirjauttaisi mielellään itselleen Liiga-ottelun, tai joku tubettaja.. saisi samalla sisältöä tuotoksiinsa.
" Hei.. oletko aina halunnut olla Liiga-pelaaja ? Nyt mitättömään 50 000 euron hintaan tämä on mahdollista. Hintaan sisältyy viikon opastus ja treenaaminen oikeiden pelaajien kanssa. Toteuta siis haaveesi ja pelaa hetki ammattikiekkoa, sekä kirjauta itsesi historiaan "