Ilveksen sopimusjulkistukset kesällä 2024

Postipate

Luottopelaaja
Viestejä
1 410
Eli vielä puuttuu maalivahti, ehkä pakki ja top 6 hyökkääjä. Huomenna klo 12 uus soppari samassa kun kausarit?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 649
Seuraavaan kysymykseen harmittava vastata nyt. Mutta jos olisi tarjolla senttereistä parivaljakko

Najman&Nättinen
Tai
Räsänen&Mattila

Kumpaan sitä tarttuisi? Itse en suoraan osaa sanoa.
Ehkä helpoin kysymys palstalla hetkeen.

Ehdottomasti Najman&Nättinen.

Tämä on Ilves - Veijareita & Virtuooseja.

Ei mikään koulupoikien vakavamielinen yhteisö.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 105
Hemmetti olin ihan varma että kausareiden kylkeen oltaisiin saatu joku pelaaja.
No Väisästä, Masinia ja maalivahtia odotellessa
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
998
Katselin tuossa viime vuoden pelaaja julkistuspäiviä. Launch oli 8.5, jolloin julkaistiin kasa ukkoja. Gregoire julkistettiin 12.6 ja oliko joku muukin vielä kesän tiimoilla? Eli vois nyt olettaa, että vielä tulee, määrä ei riitä, kun pitäisi CHL:t myös kahlata läpi.

Maalivahti (ellei Jakubin jatkaminen varmaa?), laituri ja ei pakistossakaan liikaa miehiä oo. Eli Bryggmania ja Masinia vaan kehiin.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 105
Katselin tuossa viime vuoden pelaaja julkistuspäiviä. Launch oli 8.5, jolloin julkaistiin kasa ukkoja. Gregoire julkistettiin 12.6 ja oliko joku muukin vielä kesän tiimoilla? Eli vois nyt olettaa, että vielä tulee, määrä ei riitä, kun pitäisi CHL:t myös kahlata läpi.

Maalivahti (ellei Jakubin jatkaminen varmaa?), laituri ja ei pakistossakaan liikaa miehiä oo. Eli Bryggmania ja Masinia vaan kehiin.
Malek teki 2v sopparin joten tuskin jatkaa.
Periaatteessa Pavlat, Kuivila kaksikkoa voisi kokeilla chl:ssä
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 632
Katselin tuossa viime vuoden pelaaja julkistuspäiviä. Launch oli 8.5, jolloin julkaistiin kasa ukkoja. Gregoire julkistettiin 12.6 ja oliko joku muukin vielä kesän tiimoilla? Eli vois nyt olettaa, että vielä tulee, määrä ei riitä, kun pitäisi CHL:t myös kahlata läpi.

Maalivahti (ellei Jakubin jatkaminen varmaa?), laituri ja ei pakistossakaan liikaa miehiä oo. Eli Bryggmania ja Masinia vaan kehiin.
Masin tais tulla aika myöhää kanssa.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
622
Voi kokeilla, mutta kyllä toinen kokeneempi ja "varmempi" maalivahti pitää olla rivissä elokuuhun mennessä.
Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.

Kyllä noita ”Hovisia” löytää kesken kaudenkin.

Maalivahtien markkinat ovat hieman erilaiset kuin kenttäpelaajien.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 503
Seuraavaan kysymykseen harmittava vastata nyt. Mutta jos olisi tarjolla senttereistä parivaljakko

Najman&Nättinen
Tai
Räsänen&Mattila

Kumpaan sitä tarttuisi? Itse en suoraan osaa sanoa.

Pitäisikö kysymys olla kuitenkin sentteristöstä kokonaisuudessaan?

Najman - Mäntykivi - Nättinen - Borg - Bau

Vai

Mattila - Keskinen- Räsänen - Rauhala - Somppi

Sompin arvioin siis siirtyvän laitaan, jollei Rauhala lähde.

Ilveksellä katson olevan pari varmempaa hyökkäyssuunnan pelinrakentajaa, mutta Tapparan sentteristössä on paljon puolustussuunnan osaamista. Kokonaisuus kääntyy varmempien korttien johdosta Tapparalle.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.

Kyllä noita ”Hovisia” löytää kesken kaudenkin.

Maalivahtien markkinat ovat hieman erilaiset kuin kenttäpelaajien.
En tiedä onko mitään merkitystä tällä, mutta Malekin ensi kauden seuraksi on merkitty Elitessä Ilves.

Johtuuko vaan sitten siitä, kun hänellä oli se sopimus voimassa ennen NHL-sopimusta, että onko jäänyt siitä roikkumaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 151
Itse olen kyllä sitä mieltä että Pavlat/Kuivila riittää hyvin alkuun.

Kyllä noita ”Hovisia” löytää kesken kaudenkin.

Maalivahtien markkinat ovat hieman erilaiset kuin kenttäpelaajien.
Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.
Varmaan joku " Linnanahde " kirjauttaisi mielellään itselleen Liiga-ottelun, tai joku tubettaja.. saisi samalla sisältöä tuotoksiinsa.
" Hei.. oletko aina halunnut olla Liiga-pelaaja ? Nyt mitättömään 50 000 euron hintaan tämä on mahdollista. Hintaan sisältyy viikon opastus ja treenaaminen oikeiden pelaajien kanssa. Toteuta siis haaveesi ja pelaa hetki ammattikiekkoa, sekä kirjauta itsesi historiaan " :D
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 933
Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.
Varmaan joku " Linnanahde " kirjauttaisi mielellään itselleen Liiga-ottelun, tai joku tubettaja.. saisi samalla sisältöä tuotoksiinsa.
" Hei.. oletko aina halunnut olla Liiga-pelaaja ? Nyt mitättömään 50 000 euron hintaan tämä on mahdollista. Hintaan sisältyy viikon opastus ja treenaaminen oikeiden pelaajien kanssa. Toteuta siis haaveesi ja pelaa hetki ammattikiekkoa, sekä kirjauta itsesi historiaan " :D
Tuli vähän oksua suuhun kun luin tämän.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Olen joskus miettinyt sitä, ettei jotkut häntäpään rahapulasta kärsivät joukkueet ole keksineet myydä " luukkuvahti " paikkaa raharikkaille. Onhan formuloissakin ns. ostokuskeja.
Varmaan joku " Linnanahde " kirjauttaisi mielellään itselleen Liiga-ottelun, tai joku tubettaja.. saisi samalla sisältöä tuotoksiinsa.
" Hei.. oletko aina halunnut olla Liiga-pelaaja ? Nyt mitättömään 50 000 euron hintaan tämä on mahdollista. Hintaan sisältyy viikon opastus ja treenaaminen oikeiden pelaajien kanssa. Toteuta siis haaveesi ja pelaa hetki ammattikiekkoa, sekä kirjauta itsesi historiaan " :D
Jos tän homman saa laskulle niin eiköhän Aleksi Valavuori tähän tartu.
 
Ylös