Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
80
Mää oon luullu et tää yhteisö kannattaa ILVESTÄ. Mut tuntuukin tärkeinpänä asiana olevan et saa sotkea ja tuhota. Ja vittuilla niille jotka ei sitä ymmärrä. 60 luvulta lähtien Ilvestä kannattanut ja nyt tuntuu olevan väärässä seurassa. No onneks voin tehdä asiat omalla tavallani ja siivota omaani ja yhteiskunnan omaisuutta .
Ja se ei ole OK kun muut tekee omalla tavallaan?
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Niin. Siihenhän tää yhteiskunta on mennyt. Muitten omaisuudella ei ole mitään väliä. Oikeuksia on pirusti muttei yhtään velvollisuutta. Jätän tän vain tähän
Kaupungin tolpat kustannetaan myös minun verorahoistani. Aikaisemmin totesit, että saan tehdä omaisuudellani mitä haluan. Tolpat ovat osittain minun omaisuuttani ja kyllä niihin muidenkin tarrat mahtuvat.

Edit. Olikin joku toinen hessu joka totesi noin.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 890
Itselle on ainakin ihan sama jos joku tällaisia liimailee, kunhan ei yksityisten ihmisten omaisuuteen. Itse en lähtisi katutaiteilemaan, mutta kaikenmaailman tarroja on joka paikassa ollut aina.

Miksi Ilves-tarrat on isompi ongelma, kuin Tapparan tarrat tai nämä muut jeesus tulee- tarrat ja eläinten oikeuksien tarrat.
 

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
578
Kangasalan suunnasta tullessa Ojalan tms. alueella on tietenkin Tampereen rajalla kyltti, jossa teksti Tampere ja hienosti Ilves-tarralla korvattu Tampereen vaakuna. Ilahduttaa silmää. Hyvin hoksattu. Saisi tuon Tampereen vaakunan Ilves-logolla korvata kokonaan.
Se lähtee siitä tosi nopeasti. Nimim. Olen ainakin kolmesti nähnyt siihen uuden menevä :D
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Niin. Siihenhän tää yhteiskunta on mennyt. Muitten omaisuudella ei ole mitään väliä. Oikeuksia on pirusti muttei yhtään velvollisuutta. Jätän tän vain tähän
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta vielä 70- ja 80-luvuilla oli Tampereellakin joka saatanan valotolpassa kerroksittain mainoksia, tarroja ja flyereita.
Vanhoja ei otettu pois, vaan uudet niitattiin tai liimattiin aina vanhojen päälle.
Ei olleet kovin siistin näköisiä, mutta en muista, että siitä olisi pidetty silloin minkäänlaista meteliä.

Että ei tämä yhteiskunta nyt viime aikoina ole tällaiseksi mennyt. Aina noita tarroja ym. on ollut.
Nyt vain vähemmän kuin ennen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta vielä 70- ja 80-luvuilla oli Tampereellakin joka saatanan valotolpassa kerroksittain mainoksia, tarroja ja flyereita.
Vanhoja ei otettu pois, vaan uudet niitattiin tai liimattiin aina vanhojen päälle.
Ei olleet kovin siistin näköisiä, mutta en muista, että siitä olisi pidetty silloin minkäänlaista meteliä.

Että ei tämä yhteiskunta nyt viime aikoina ole tällaiseksi mennyt. Aina noita tarroja ym. on ollut.
Nyt vain vähemmän kuin ennen.

Aamulehdessä oli eilen kuvia 90-luvulta, kyllä niitä silloinkin oli
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
On ehdottomasti oikein, että nyt on ymmärretty tarraterrorismin vakavuus kansalaisyhteiskuntaa ja oikeusvaltiota horjuttavana rikollisena toimintana.

Kysyn vain: kuinka moni meistä muka aktiivisesti joutuu pelkäämään ammuskeluja, pommeja ja Venäjän invaasiota? Vastaan itse: ei kovin moni. Sen sijaan joka aamu herään puolipaniikissa posttraumaattisen stressimikäseolikaansuomeksin jäljiltä, kun mieleeni muistuu se hirveä muumitarra, jonka joku todennäköisesti natsi tai radikaali-islamisti oli liimannut sähkömuuntajaan vuonna 1992, kun olin erityisen haavoittuvassa iässä.

Hävetkää te kaikki, jotka olette eri mieltä. Sairasta touhua.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
503
Se että joku ei tykkää että ympäriinsä liimaillaan tarroja ei estä niitä jotka haluavat liimailla tarroja liimailemasta niitä tarroja. Miksi se on niin iso juttu jos joku ei niistä tykkää? So what. Eikö?
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 324
Se että joku ei tykkää että ympäriinsä liimaillaan tarroja ei estä niitä jotka haluavat liimailla tarroja liimailemasta niitä tarroja. Miksi se on niin iso juttu jos joku ei niistä tykkää? So what. Eikö?
Se juju tässä onkin se että vain ja ainoastaan Ilvesläiset leimataan tarraterroristeiksi.
 
Ylös