BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Mielenkiinnolla odotan minkälaisen joukkueen saavat kasaan. Aika myöhään liikkeellä joka tarkoittanee aika isoa ulkomaalaisten määrää joukkueessa. Toivottavasti ei ole mikään heittopussi.
K-Espoo julkisti Lajusen, Sallisen ja Massin sopimukset.
Oli KotkansaloJoni Ikonen videon lopussa.
Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää, ainakin Massi <3Oli Kotkansalo
”Liedes”-Järvinen-”Rohdin”
”Virtanen”-”Ikonen”-X
”Loimaranta”-Sallinen-”Leppänen”
”Degerstedt”-Tuomaala-X
Suoniemi, ”Hämäläinen”, yms junnut
Seppälä-Lajunen
Kotkansalo-”Koch”
”Laakso”-”Kulonummi”
Keskitalo
Junnut
”Hellgren”
X/Rimpinen
Kespoon julkaisussa ja somessa ihan eri meininki kuin meidän väsyneissä Some-julkaisuissa. Odotan tekoja, herätkää toimisto!8.5. tiedotustilaisuudessa luvataan lisää sopimuksia ja "merkittäviä uutisia". Alkaa klo 15 K-Espoon YouTubessa.
Viestisi on ehkä vitsailua, mutta aika paljon pitääkin julkaista kun rakennetaan joukkuetta tyhjästä. Kotimaiset "oman kylän pojat" oli hieno esitellä videolla, huomenna varmaan sitten ulkkeja ja muuta mainontaa, ehkä meiltäkin matkittuun tyyliin.Kespoon julkaisussa ja somessa ihan eri meininki kuin meidän väsyneissä Some-julkaisuissa. Odotan tekoja, herätkää toimisto!
Tää oli kyllä hieno veto Tapparalta.Kulonummi (Tappara)
Ei kai hän nyt niin iso lahjakkuus ole. Espoossa tarjolla mestistason joukkueessa iso rooli, Tapparassa ei mitään. Ei mua yllätä tämä siirto.Tää oli kyllä hieno veto Tapparalta.
Olis todella mielenkiintoista tietää mitä Tappara kusi Kulonummen kanssa? Tai no eihän Tappara ikinä kuse mitään.
Roikutti mukana tarjoamatta kunnolla peliaikaa ja vastuuta. Eikö vaan sitten riittänyt Tapparan rosteriin, muualla voisi ura aueta. Olisin kyllä itse mieluummin lähtenyt vaikka Karjalaisen Kalpaan kuin Jyrki Ahon valmentamaan joukkueeseen.Tää oli kyllä hieno veto Tapparalta.
Olis todella mielenkiintoista tietää mitä Tappara kusi Kulonummen kanssa? Tai no eihän Tappara ikinä kuse mitään.
Ei riittänyt eikä paikantullen pystynyt tonttia itselleen ryöväämään. Oiva Keskinen taas teki sen. Tuli, näki ja otti.Roikutti mukana tarjoamatta kunnolla peliaikaa ja vastuuta. Eikö vaan sitten riittänyt Tapparan rosteriin, muualla voisi ura aueta. Olisin kyllä itse mieluummin lähtenyt vaikka Karjalaisen Kalpaan kuin Jyrki Ahon valmentamaan joukkueeseen.