Kyyberi
Luottopelaaja
Oliko tänä aamuna susikrapula?
On. En muista kuinka pääsin kotio, onneksi oli ilmaiset juomat niin kyllä kelpasi
Oliko tänä aamuna susikrapula?
Onhan tässä pikku morkkiskin, mutta kyllä ihan hyvät ja sivistyneet keskustelut sain Tapparamiehien kanssa... Toki hieman vittuiluakin tuli tottakaiHerranjumala @Kyyberi kai olet kunnossa? Onko morkkista?
Itsellä meni vappu niin että aluksi katsoin kavereiden luona UCL-matsia, ja sitten menin kotio juomaan ja pelaamaan Rainbow Six Siegeä. Ei ollut mikään paras juomapeli-idea tämä.
Rainbow Six Siege Siinä on kerrassaan mahtava peli. (Silloin kun menee hyvin.)Herranjumala @Kyyberi kai olet kunnossa? Onko morkkista?
Itsellä meni vappu niin että aluksi katsoin kavereiden luona UCL-matsia, ja sitten menin kotio juomaan ja pelaamaan Rainbow Six Siegeä. Ei ollut mikään paras juomapeli-idea tämä.
You and me both there my friend.Rainbow Six Siege Siinä on kerrassaan mahtava peli. (Silloin kun menee hyvin.)
katso liitettä 9044
Tämä vuosina 1992-1995 alunperin tullut on itselle se "THE" juttu. Joo ei näitä tällä hetkellä taida suoratoistoissa olla, mutta kyllä nämäkin halutessaan jostain käsiinsä tänä päivänä saa. Tämmösiä aarteita ei enää valitettavasti tehdä
Kiitos! Täähän tuli kuin tilauksesta! Pimennysverhot- ja puhelin kiinni loppuviikoks!Ja tänään bongaan uutisen...
Kaikkien aikojen paras Batman-sarja tuli Netflixiin - 65 jaksoa katsottavissa heti - Muropaketti.com
Pitkään Batman: The Animated Seriesiä ei voinut katsoa suoratoistona mistään. Nyt 90-luvun klassikkosarja löytyy jo kahdesta palvelusta. Kevin Conroyn, Mark Hamillin ja kumppaneiden tähdittämä Batman: The Animated Series lisättiin Prime Vid…muropaketti.com
No nyt! Tietää mitä Tupsukorva35 tekee tänä viikonloppuna. Nostalgiatrippi kutsuu.
Kouvola -> Vimpeli on kyllä sellanen matka ettei rajaa. Mutta joskus pitää siellä pesäpallon pyhätössä käydä.@Rupture ihan kiva profiilikuva. Tuu Saarikentälle 26.5. niin lupaan tarjota oluen.
ps. Manse PP on paska
Pakkohan sen on teillekin jo pikkuhiljaa osua Jospa nähdään sitten syksyllä finaaleissa vaikkapa, silloin jopa se 400 km tuntuu lyhyemmältä. Kunhan ei Sotkamoon.Kouvola -> Vimpeli on kyllä sellanen matka ettei rajaa. Mutta joskus pitää siellä pesäpallon pyhätössä käydä.
PS. Olen samaa mieltä. Karvasta kalkkia on tullut sieltä suunnasta Kouvolaan ja se seura ei tunnu aidolta pesisseuralta.
Tää on Koplan kausi! Kuudes kausi putkeen kun sanon nuo sanat.
Kaikki maat pelaa jonkinlaista versiota "meidän pelistä"En ole ikinä ymmärtänyt termiä "meidän peli" enkä varmaan tule ymmärtämäänkään.
Pelataanko muuallakin kuin Suomessa tätä MEIDÄN peliä?
Olenko minä yksi meistä??
MINÄ, ME, MEIDÄN PELI
Joko pihveistä on toivuttu?Nyt meikällä on kynsilakkaa. Asialla ei tosin ollut pikkusisko tällä kerralla
Vitun vittu kaikkeen sitä tuleekin suostuttua.
Vittu kun pysyisi hereillä. Onko vinkkejä?Tänään Toronton seiskapeli ja vähän kaljaa! Kyllä kelpaa ainakin vikaan erään asti
Ei valitettavasti, itse painin samojen ongelmien kanssa.Vittu kun pysyisi hereillä. Onko vinkkejä?
Äkkilähtö Lahteen, ostat joltain nistiltä vähän piriä siitä Lahden kauppatorin kulmilta ja sen jälkeen elämä on yhtä vauhtia ja valvomista!Vittu kun pysyisi hereillä. Onko vinkkejä?
Onko kokemusta?Äkkilähtö Lahteen, ostat joltain nistiltä vähän piriä siitä Lahden kauppatorin kulmilta ja sen jälkeen elämä on yhtä vauhtia ja valvomista!
Nukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkonEi valitettavasti, itse painin samojen ongelmien kanssa.
Mä nukahin jo siinä puoli kolmeltaNukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkon