harkkapilli
Luottopelaaja
Aina yhtä ajankohtainen.
Enemmän mää viittasin siihen meidän tulevaan päävalmentajaan siinä mun viestissä ja hän se mun ihon alle on mennyt.Kyllä on herranjestas yksi blondi päässyt täällä(kin) monella ihon alle. Camper lensi pihalle joo, ei saanut pelikieltoa. Åsten ei lentänyt pihalle eikä saanut pelikieltoa. Viime keväänä Jokipakka tuuppasi vähän selästä Jämseniä joka koitti filmata. Siitä tuli vaan 2min epäurheilijamaisesta käytöksestä koska Jokipakka teki tuon selkeästi summerin jälkeen. Lehterä ei saanut marraskuussa edes jäähyä saati pelikieltoa kun löi Jämseniä mailan tupilla naamaan.
Ärsyttävähän se Jämsen on mutta ihan turhaa nyt on alkaa keksimään omasta päästään jotain, että joo kyllä olisi ulosajoa ja pelikieltoa tullut jos Aatua olisi taklattu. Ei tuo missään yleisen lellikin asemassa ole, vaan enemmän alkaa olla jo maineensa vanki ja tilanteita menee ohi kun tuomaritkin katselee, että jaa siellä se Jämsen taas loikkii.
Onkohan tämä sitä Liigan haluamaa kamppailupeliä?Unohtu teksti matkasta, mutta näyttää tahalliselle osumalle polveen ja poikkari hyvin rottamainen.
Toivottavasti ei ole, edes lähelläkään sitä. Kyllä mä mielummin kattelen kun joku junnu tulee ja pistää jonkun järkälepakin ihan solmuun pienellä jalkahyvällä ja lopettaa ilmaveivillä. Kun taas kattelen että joku Tyrväinen hakkaa kaikkea mikä liikkuu kun vierasta sikaa.Onkohan tämä sitä Liigan haluamaa kamppailupeliä?
On on!Onkohan tämä sitä Liigan haluamaa kamppailupeliä?
No maalivahtitilanne kyllä paranee kunhan Kokko ja Patrikainen palaavat. Toki Patrikainen on aika suuri riski noin pitkän poissaolon jälkeen. Mutta Kokko kyllä hoitaa homman vähintään perustasolla. Kunhan eivät joudu sitä ruotsalaista laittamaan maaliin, sitten voivat melkein pelaamatta jättää. Puolustuksessa kyllä Erosen lähdön huomaa plus että Pena on vuoden hitaampi.Vaikea uskoa muutenkaan että tuolla puolustuksella ja maalivahdeilla tällä kaudella yllätystä tekevät, jos ei jo puolivälierissä ulos, niin viimeistään välierissä.
No maalivahtitilanne kyllä paranee kunhan Kokko ja Patrikainen palaavat. Toki Patrikainen on aika suuri riski noin pitkän poissaolon jälkeen. Mutta Kokko kyllä hoitaa homman vähintään perustasolla. Kunhan eivät joudu sitä ruotsalaista laittamaan maaliin, sitten voivat melkein pelaamatta jättää. Puolustuksessa kyllä Erosen lähdön huomaa plus että Pena on vuoden hitaampi.
On kyllä. Täytyy sanoa silti, että ainakaan sen verran mitä itse olen Kralia nähnyt niin hänkään ei ole sellainen pakiston ”quarterback”. Pelin avaaminen tökkii Kralillakin pahasti, toki Kral, Puutio ja Utunen tuntuvat olevan ainoat jotka pystyvät omalla luistelullaan ohittamaan kärkikarvaajan. Kukaan näistä ei kuitenkaan pysty antamaan sellaisia avaussyöttöjä mitä vaikka Clendening tai Niku tai esimerkiksi Tapparassa Leskinen pystyy. Kyllähän tuosta Pelsu-pakiston kiekollisuudesta puhuttiin jo kesällä, mutta se oli Lahilaisten mielestä vain kateutta. Viime aikoina tuo on etenkin kärkipeleissä näkynyt karulla tavalla.Kral on kyllä hyvä puolustaja. Eli siinä Lahtelaisten kehumiset on mennyt edes sinnepäin.
Nyt näyttäisi olevan 43,50€Pelsuilla käytössä dynaaminen hinnoittelu irtolippujen suhteen ja puolivälieräsarjan avauspeliin seisomakatsomolippu maksaa 38.5€
Ei ole halpaa hupia