Ei kai se Petrin syy ole että pääsi tuonne nostamaan kannua, itse en ainakaan vihaa.En minä itse ainakaan voi Petriä vihata.
Ei!Saadaanko me joskus joku uusi voittaja Liigan puolella?
Kirottu seura.En voi olla Kontiolan puolesta iloinen. Ensin tuli meille ja pilasi meidän mestaruusmahdollisuudet. Sitten meistä tehdään se tarinan roisto joka näyttää alkoholistille ovea kun taas Tappara ottaa tuhlaajapojan takaisin ja raitistunut Kontiola 2.0 tuo taas Tapparalle yhden kannun lisää.
Kertoo vain siitä että saatana kaikki, aivan kaikki mitä tämä seura tekee niin luu jää lopulta käteen. Joka vitun asiasta. Kontiola on vain nyanssi tässä ikuisessa epäonnistumisten sarjassa.
– On ihan hyvä fiilis tällä hetkellä. Nyt voi lyödä laukun hyvillä mielin mökin seinään kiinni ja kävellä Tampereen kaduilla, hän sanoi MTV:lle.En voi olla Kontiolan puolesta iloinen. Ensin tuli meille ja pilasi meidän mestaruusmahdollisuudet. Sitten meistä tehdään se tarinan roisto joka näyttää alkoholistille ovea kun taas Tappara ottaa tuhlaajapojan takaisin ja raitistunut Kontiola 2.0 tuo taas Tapparalle yhden kannun lisää.
Kertoo vain siitä että saatana kaikki, aivan kaikki mitä tämä seura tekee niin luu jää lopulta käteen. Joka vitun asiasta. Kontiola on vain nyanssi tässä ikuisessa epäonnistumisten sarjassa.
Konna sai mestaruutensa!
On se savinainen kieltämättä kova pelaaja.
Niin no, minkäs teet jos Tillu & Co. löivät oven kiinni?– On ihan hyvä fiilis tällä hetkellä. Nyt voi lyödä laukun hyvillä mielin mökin seinään kiinni ja kävellä Tampereen kaduilla, hän sanoi MTV:lle.
– Saatiin onnellinen loppu tälle.
-Petri Kontiola-
Tämä noin vuosi sen jälkeen, kun Ilves auttoi Kontiolan katkolle.