Janko
Luottopelaaja
Ja lehmät lentää.Kyllä tuo Ilveksen tämän hetken sentteriosaston hakkaa mennen tullen.
Ja lehmät lentää.Kyllä tuo Ilveksen tämän hetken sentteriosaston hakkaa mennen tullen.
Najman - Borg - BauJa lehmät lentää.
Hyvä vitsi.Kyllä tuo Ilveksen tämän hetken sentteriosaston hakkaa mennen tullen.
Kyllä tuo Ilveksen tämän hetken sentteriosaston hakkaa mennen tullen.
Najman - Borg - Bau
Ja se Mäntykivi, mitä enemmistö täällä pitää sentterinä.
Voihan tuo sakki yllättää ja esim. Najman voi olla vaikka miten kova tekijä.
En tiedä keiden tehopisteistä nyt puhutaan ja ne eivät kaikkea merkitse.Hyvä vitsi.
Tehopisteet päättyneeltä kaudelta pääsarjoistaan:
Ilves 48-45-11
Ässät 34-6-3
Ehkä se on näin ja olen täysin väärässä. Ehkä Ilveksen sentteriosasto on kovaa tasoa ja riittävä menestyksen tavoitteluun.Jääkiekko ei taida olla sun juttu?
Enemmistö täällä? Ihan samalla tavalla se Mäntykivi on sentteri kun nuo muutkin.
Mihin tämä näkemys taas perustuu? Mikä tekee nyt sentterinä kaksi sysipaskaa kautta putkeen pelanneesta Peter Tiivolasta sentterinä kovan? Entä mikä tekee urallaan 22 Liigapeliä ja ylipäätään 49 aikuisten ottelua pelanneesta Patrik Juholasta kovan sentterin nimenomaan sentterinä? Voitko rehellisesti vastata oletko oikeasti nähnyt näistä Juholan peleistä yhtäkään?Arvioin senttereiden tasoa senttereinä ja tuo oli oma näkemykseni.
En lähde tästä väittelemään.. tiesin julkaisuni kyllä ärsyttävän.Mihin tämä näkemys taas perustuu? Mikä tekee nyt sentterinä kaksi sysipaskaa kautta putkeen pelanneesta Peter Tiivolasta sentterinä kovan? Entä mikä tekee urallaan 22 Liigapeliä ja ylipäätään 49 aikuisten ottelua pelanneesta Patrik Juholasta kovan sentterin nimenomaan sentterinä? Voitko rehellisesti vastata oletko oikeasti nähnyt näistä Juholan peleistä yhtäkään?
Ehkä se on näin ja olen täysin väärässä. Ehkä Ilveksen sentteriosasto on kovaa tasoa ja riittävä menestyksen tavoitteluun.
Olen mielelläni väärässä ja myönnän virheeni.
En tiedä keiden tehopisteistä nyt puhutaan ja ne eivät kaikkea merkitse.
Arvioin senttereiden tasoa senttereinä ja tuo oli oma näkemykseni.
Aika näyttää.. Najman voi olla todella kova ja Borg yllättää kaikki. Otan tämän ilolla vastaan, jos tapahtuu.
Niin sanoin ja olen täysin väärässä. Ilveksen sentteristö on huomattavasti kovempaa tasoa.Ei tarvitse olla kovaa tasoa pärjätäkseen vertailussa edes jotenkin Ässille.
Sanoit, että JMJ-Tiivola-Juhola hakkaa Ilveksen keskikaistan mennen tullen, joten vertailin tuota kolmikkoa Ilveksen tämän hetken kolmikkoon.
Mäntykivi 60o 19+29
Najman 49o 12+33
Borg 52o 8+3
Tehopisteet eivät kerro kaikkea, mutta vertailun Ässien kakkossentteri teki liigassa 6 tehopistettä, ja oli voittavassa joukkueessa -9, joukkueensa hyökkääjistä toiseksi huonoin.
Ei tarvitse anteeksi pyydellä, autan ihan mielelläni jatkossakin.Niin sanoin ja olen täysin väärässä. Ilveksen sentteristö on huomattavasti kovempaa tasoa.
Pyydän anteeksi ja olen pahoillani.
Tuskin " revi, raasta, runno " mentaliteetti juurikaan muuttuu.Ei tarvitse anteeksi pyydellä, autan ihan mielelläni jatkossakin.
Ja itse aiheeseen, Ässien kokoonpanoon, näyttää harmillisen vajaalta juuri se tuloksentekopuoli. Tiivolat ja Talajat menevät Ässissä hyvin pohjakentissä, mutta tekevätkö niitä tarvittavia maaleja, kun pitäisi voittaa jääkiekko-otteluita?
Kaivattu lisäys Ässien kokonaan uusiutuvaan pakistoon. Liigatason 2-3 parien oikealta laukova pakki, joka voi parhaimmillaan olla hyväkin kiekollisessa roolissa.Valtteri Viljanen -> Ässät 2v sopparilla
Kaivattu lisäys Ässien kokonaan uusiutuvaan pakistoon. Liigatason 2-3 parien oikealta laukova pakki, joka voi parhaimmillaan olla hyväkin kiekollisessa roolissa.
Oikealle puolelle Ässät vielä tarvitseekin puolustajia. Ykköspakki ja ylivoiman viivamies puuttuu ainakin kokonaan.
Puutiohan se.14:00 sopparia ulos.
Pakki tulossa eli oisko Puutio?