Positiivisuusketju

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 412
Mä voin suoraan myöntää, en ole koskaan, ikinä, käynyt katsomassa jalkapalloa livenä!
Omien lasten pelejä ei lasketa, niissä on oltu yleensä jokaisessa mukana.
Mutta tänä kesänä olen ajatellut korkkaavani tuon ”neitsyyden” ja lähden Tammelaan katsomaan edes sen yhden ottelun.
Saas nähdä tuleeko toteutettua.
 

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
568
Viimeksi jalkapalloa nähnyt livenä 90-luvulla pallopoikajunnuna,silloinkin Tammelassa. Tänä kesänä täytyy kyllä ryhdistäytyä ja lähteä taas, pallopojaksi ne ei kyllä varmaan enää huoli.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
72
Paljon on opettelua lajissa mullakin mut ai hitto ku saa paikanpäällä seurata tätä niin se vie mennessään!
Ihan fiiliksissä kyllä.
Mukana oli tytär joka lätkää taas vähemmän mut sano et futispeli hänelle mieluisampi niin mikäs meillä ollessa.. ja tuo Tammela niin makee paikka et ihan senkin takia kandee käydä, mut koukkuun jää :D
 
Viestejä
77
Kaikki vaan Tammelaan. Ennen FC Lahti peliä olin viimeksi ollut maajoukkueen pelissä, jossa kentällä olivat Litmanen, Hyypiä ja Forsell. Tammelassa ensiajatuksena oli, että onpa kenttä pieni. Tapahtumaa riitti ja erätauko tuntui liian pitkältä. Peli on siinä samanlainen kuin jääkiekko, että pelivälinettä koitetaan laittaa maaliin, joten taustalla raikaavat tutut Ilveksen kannatuslaulut ja kentällä taistelevat keltavihreät sytyttävät varmasti.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Ei ole väärää tapaa kannattaa. Peleihin vaan huutamaan tai sitten vaan mököttämään istuinpaikalle. Oleellista on, että käydään peleissä, kun oma tilanne sen mahdollistaa.
Tähän erittäin vahva sama.

Ja ei, ei todellakaan syyllistetä gloryhuntereita eikä mahdollisia huomiohuoraajia ja mitä näitä muka "vähempiarvoisia kannattajia" on. Heidänkin tuomaa näkyvyyttä, verkostoja ja etenkin rahoja tarvitaan, että meillä on huomenna vahvempi Ilves kuin tänään.
 
Ylös