Positiivisuusketju

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 415
Mä voin suoraan myöntää, en ole koskaan, ikinä, käynyt katsomassa jalkapalloa livenä!
Omien lasten pelejä ei lasketa, niissä on oltu yleensä jokaisessa mukana.
Mutta tänä kesänä olen ajatellut korkkaavani tuon ”neitsyyden” ja lähden Tammelaan katsomaan edes sen yhden ottelun.
Saas nähdä tuleeko toteutettua.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
78
Paljon on opettelua lajissa mullakin mut ai hitto ku saa paikanpäällä seurata tätä niin se vie mennessään!
Ihan fiiliksissä kyllä.
Mukana oli tytär joka lätkää taas vähemmän mut sano et futispeli hänelle mieluisampi niin mikäs meillä ollessa.. ja tuo Tammela niin makee paikka et ihan senkin takia kandee käydä, mut koukkuun jää :D
 
Viestejä
77
Kaikki vaan Tammelaan. Ennen FC Lahti peliä olin viimeksi ollut maajoukkueen pelissä, jossa kentällä olivat Litmanen, Hyypiä ja Forsell. Tammelassa ensiajatuksena oli, että onpa kenttä pieni. Tapahtumaa riitti ja erätauko tuntui liian pitkältä. Peli on siinä samanlainen kuin jääkiekko, että pelivälinettä koitetaan laittaa maaliin, joten taustalla raikaavat tutut Ilveksen kannatuslaulut ja kentällä taistelevat keltavihreät sytyttävät varmasti.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 160
Ei ole väärää tapaa kannattaa. Peleihin vaan huutamaan tai sitten vaan mököttämään istuinpaikalle. Oleellista on, että käydään peleissä, kun oma tilanne sen mahdollistaa.
Tähän erittäin vahva sama.

Ja ei, ei todellakaan syyllistetä gloryhuntereita eikä mahdollisia huomiohuoraajia ja mitä näitä muka "vähempiarvoisia kannattajia" on. Heidänkin tuomaa näkyvyyttä, verkostoja ja etenkin rahoja tarvitaan, että meillä on huomenna vahvempi Ilves kuin tänään.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 910
Kyllä on mukavaa myös tämä Ilves-jalkapallon seuraaminen. Olin aina ennen siinä ennakkoluulossa, että eihän Veikkausliiga nyt voi sytyttää (tähän syynä joku yläasteaikainen Lahti-Hämeenlinna-peli tai vastaava).

Hittolainen! Nyt olen huomannut, että se Ilves-logo sytyttää itse asiassa huomattavasti enemmän kuin joku ulkomaalaisseura kaupungista, johon ei mitään linkkiä itselläni muuten ole. Hävettää hieman, että kesti lähes nelikymppiseksi löytää Ilves myös kesäkaudella, mutta kovasti niitä pelejä nyt odottaa!

Omalla kohdallani näin yhtenä ulkosuomalaisena voinen sanoa, että Ilves 365 on aivan loistava idea! Kiitos!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 160
Ei turhaan @IhanJuniori pantannut kämppää, vaimon perintöhopeita ja Haapalan mopsia.

Screenshot_20240522_220013_Chrome.jpg
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 012
Mä voin suoraan myöntää, en ole koskaan, ikinä, käynyt katsomassa jalkapalloa livenä!
Omien lasten pelejä ei lasketa, niissä on oltu yleensä jokaisessa mukana.
Mutta tänä kesänä olen ajatellut korkkaavani tuon ”neitsyyden” ja lähden Tammelaan katsomaan edes sen yhden ottelun.
Saas nähdä tuleeko toteutettua.
Täällä sama ja on suunnitelmana ollut että neitsyys lähtee tällä kaudella!
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
909

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Nyt olis oiva tilaisuus kenkiä futiksen puolella päävalmentaja ja hommata PÄÄNvalmentaja..hups olikin positiivisuusketju! Aurinkoista huomenta Ilves-ihmiset!
No positiivista nyt on joka tapauksessa se, että jalkapallolla kulkee. Eikä meillä ole kiekossakaan enää päänvalmentajaa.

Oikeastaan kaikki on ihan mallillaan :)
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 109
Parin viikon päästä alkaa jalkapallon EM-kisat, ja kun ne päättyvät, niin pari viikkoo "huilia", niin alkaa Olympialaiset, ja kun ne on ohi,niin pari viikkoo "huilia", ja pelataan jo harkkapelejä jääkiekossa.

Ja ettei aika tulisi pitkäksi, niin Ilveksen jalkapallopelejä katsomaan.

Eli ensi kausi alkaa näillä näppäimillä.
 
Ylös