Siis Tillu salaa hommanu pakkeja, kun kiellettiin?alvarez olikin pakki
Kyllä se potentiaali on jo 36-vuotiaana saavutettu ja käyrä alkaa olla jo rajusti laskeva. Kaikkia pelityylejä ei pelaa tehokkaasti kun raja ylittyy ja keho ei enää kestä. Voi ongelmat pelityylillisiäkin olla. Aika Malmössä kertoo vieläkö on virtaa. Itse veikkaan että palasi vaan lopettamaan uransa.Pelasi parhaimillaan ihan ok peliä, mutta potentiaali vaan ei riittänyt. Olis kyllä luullut SHL pelaajan parantavan viime kaudesta
Is it time.
Joo, porot oli esteenä. Ja ei vain soveltunut suomalaiseen pelityyliin ja perhettäkin oli ikävä:Haastavan reissun teki. Kokonaisuudessaan! Nyförvärvets kaos med TV4: Stoppades av ren
Jos oli epäselvää mitä teki Ilveksessä, niin miksi hitossa allekirjotti sopimuksen ja tuli?Joo, porot oli esteenä. Ja ei vain soveltunut suomalaiseen pelityyliin ja perhettäkin oli ikävä:
katso liitettä 7410
Joo, porot oli esteenä. Ja ei vain soveltunut suomalaiseen pelityyliin ja perhettäkin oli ikävä:
katso liitettä 7410
No sanoohan se nyt tuossa myös, että on selvää että olisi voinut olla parempi itsekin. Eteenpäin.Jos oli epäselvää mitä teki Ilveksessä, niin miksi hitossa allekirjotti sopimuksen ja tuli?
Hienoa, että pääsi kotiin lasten luo. Toivottavasti jäi silti kiva muisto hienoimmasta, eli Tampereen Ilveksestä.Joo, porot oli esteenä. Ja ei vain soveltunut suomalaiseen pelityyliin ja perhettäkin oli ikävä:
katso liitettä 7410
Odotuksissa sellainen Jasse Ikonen vol 2. joka tekee voittavia ratkaisuja ja on ehkä hieman näkymätön syksyllä, mutta kauden edetessä ja kamppailuvaateen kasvaessa nousee esiin voittamalla maaliin johtavia kaksinkamppailuja. Etenkin tuo pistetahti pleijareissa aiemmilta kausilta nostaa odotuksia.
Kaikki tämä pelkän tilastoskouttauksen perusteella, mutta vaikuttaisi siltä, mitä tämän(kin) kauden Ilves kaipaa. Runkosarjassa tehoilijoita meillä riittää, mutta löytyykö niitä, jotka pitää saman tason tai jopa nostaa sitä myös pleijareissa?
Mulla ei kyllä herännyt näitä ajatuksia. Mites muut?Twitteristä hieman pidempi lainaus
"Kun ihmiset näkevät numeron #11 Ilves-paidassa, haluan heidän ajattelevan, että hän pelasi täydellä sydämellään, teki kovasti töitä ja antoi kaikkensa."
— Robin Alvarez
Nuo mainitsemasi on isoja juttuja tosiaan, mutta kyllä mulla silti herää kysymys että paljonkohan se tillu makso tälle.....jotenkin vois kuvitella mitään mistään tietämättä, että ei ihan pikku rahalla liikkunut ekaa kertaa urallaan kotimaan ulkopuolelle edellä mainitut seikat huomioon ottaen.Onhan tuo toivotonta, jos 4v ja 6 v lapset on kokonaan toisessa maassa, etkä näe niitä kuin ajoittain. Toivoton yhdistelmä. Itse kun ikävöin koirianikin jo työpäivän aikana.. Mutta hyvä, että pääsi kotiin lapsien ja vaimon luo. No hard feelings Robin. Eteenpäin..