Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tim Calahan
  • Alkaa Alkaa

Ilveksen yleisökeskiarvo Tammelassa liigakaudella -25?

  • <2000

  • 2000-3000

  • 3000-4000

  • 4000-5000

  • 5000-6000

  • 6000-7000

  • 7000-8000

  • >8000


Results are only viewable after voting.
Tuo puoli ilmainen lippu on hyvä idea, mutta en tykkää yhtään, että mestaruussarjaan pitää myydä lippuja alella varsinkaan tässä tilanteessa, kun Ilveksellä on todella hyvät saumat mestaruuteen.
 
Tuo puoli ilmainen lippu on hyvä idea, mutta en tykkää yhtään, että mestaruussarjaan pitää myydä lippuja alella varsinkaan tässä tilanteessa, kun Ilveksellä on todella hyvät saumat mestaruuteen.
Itsellä tärkeys järjestys
1.ei tehdä tappiota
2. Katsomot täyteen
3. Voiton maksimointi

Se että saadaan joka peliin katsomot täyteen ja porukkaa liikkeelle voi olla parasta mahdollista mainosta ensi kaudelle ja tuleville vuosille. Taistelu mestaruudesta täydessä Tammelassa on parasta mainosta mitä Ilves voi saada.
 
Itsellä tärkeys järjestys
1.ei tehdä tappiota
2. Katsomot täyteen
3. Voiton maksimointi

Se että saadaan joka peliin katsomot täyteen ja porukkaa liikkeelle voi olla parasta mahdollista mainosta ensi kaudelle ja tuleville vuosille. Taistelu mestaruudesta täydessä Tammelassa on parasta mainosta mitä Ilves voi saada.
2. yli 1., niin ei tehdä tappiota, kun kotietu on vahvimmillaan ja voitetaan mestaruus
 
Miksi kukaan tietäisi kun ei pelejä mainosteta missään? Lisäksi en käyttäisi halventavaa nimitystä omista kannattajista.
En käytä sitä niinkään halventavana kuin neutraalina vakiintuneena nimityksenä satunnaiskatsojalle, joita suurin osa kuitenkin varmaan ovat.

Kysymys oli myös retorinen, koska uskon itsekin mainostuksessa, tai sen puutteessa, olevan ongelma.
 
Yläloppusarja ei edellisenä vuonna kiinnostanut paljoa, vaikka Ilves silloinkin oli hyvin mestaruustaistossa mukana ihan vikalle minuutille asti. Haka pelin yleisömäärä oli erittäin surkea varsinkin verrattuna runkosarjan loppuunmyytyyn Haka peliin nähden.

Hankala on saada yleisöä kylmillä keleillä, jos peli ei ole mestaruuden ratkaiseva. Syksyllä taitaa jääkiekko ja mieshuorien sarjat viedä paljon katsojia Ilveksen jalkapallolta. Tiedän ainakin muutaman, jotka keskustelevat Ilveksen pelistä kesällä, mutta Liverpoolin alkaessa pelaan keskutelu siirtyy pois Ilveksestä.
 
Luulisi että tälläisen kauden ja viime kauden mestaruussarjan jälkeen löytyisi ihan helvetisti hyvää materiaalia jolla mainostaa alkavaa mestaruussarjaa. Somen tekeminen on kuitenkin "ilmainen" tapa mainostaa niin luulisi että se edes tungettaisiin ennemmin täyteen videoo ja kuvaa kuin jätetään postaamatta mitään. Varsinkin kun nyt on kaiken maailman vouchereita eli ihan helvetin halpa "Kausari" loppukaudelle ja pelkkiä kovia pelejä luvassa luulisi että mainostamisen pitäisi olla ihan järjettömän helppoa.
 
Ohjelma on aivan vitunmoinen ripulipaska. En tule elämäntilanteeni takia pääsemään suureen osaan kotipeleistä, vaikka haluaisin:(

Osa jää pois tuon ohjelman paskuuden takia. Toivottavasti tuo on pieni osa katsojista ja tilalle saadaan uusia katsojia, koska tärkeintä on, että Ilves saa täyden kotikatsomon tuen koko loppusarjaan!
 
Ohjelma on aivan vitunmoinen ripulipaska. En tule elämäntilanteeni takia pääsemään suureen osaan kotipeleistä, vaikka haluaisin:(

Osa jää pois tuon ohjelman paskuuden takia. Toivottavasti tuo on pieni osa katsojista ja tilalle saadaan uusia katsojia, koska tärkeintä on, että Ilves saa täyden kotikatsomon tuen koko loppusarjaan!
Sama homma. Sunnuntain Inter peli ainoa kotipeli mihin pääsen. Seinäjoen vieraspeliin ajattelin sitten kyllä lähteä.
 
Miten mestaruussarjan pelit saisi näkyviin Android-puhelimen kalenteriin?

Ilveksen Veikkausliigan runkosarjapelit ja jääkiekon Liiga- sekä CHL-pelit tulivat kalenteriin "automaattisesti".
 
Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.

Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.
Juuri näin.

Pitäis rummuttaa pitkin päivää.
 
Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.

Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.
Varsinkin kun futiksessa aika helvetisti isommat matsit kuin jotkut kiekon CHL-höntsät... Hyvin priorisoitu taas markkinointibudjetin käyttö.
 
Varsinkin kun futiksessa aika helvetisti isommat matsit kuin jotkut kiekon CHL-höntsät... Hyvin priorisoitu taas markkinointibudjetin käyttö.
Itse olen kyllä nähnyt liigapelin mainosta monessa paikassa bussipysäkillä yms mutta chl pelien mainoksia en niinkään. Aikamoinen kausikorttifarssi tosiaan kehkeytyi jos CHL:n mainostukseen keskittymisen jälkeen yleisömäärät oli mitä oli.

En ainakaan vielä suostu uskomaan, että nämä syö toisiltaan markkinointitilaa pois kun europelien mainostus oli täyttä roskaa. Olen vähän armollisempi ja annan futikselle muutaman päivän vielä ennen kun heitän oman täyslaidallisen. :)
 
Itse olen kyllä nähnyt liigapelin mainosta monessa paikassa bussipysäkillä yms mutta chl pelien mainoksia en niinkään. Aikamoinen kausikorttifarssi tosiaan kehkeytyi jos CHL:n mainostukseen keskittymisen jälkeen yleisömäärät oli mitä oli.

En ainakaan vielä suostu uskomaan, että nämä syö toisiltaan markkinointitilaa pois kun europelien mainostus oli täyttä roskaa. Olen vähän armollisempi ja annan futikselle muutaman päivän vielä ennen kun heitän oman täyslaidallisen. :)
Kadunvarsimarkkinoinnista en tiedä, vaan itse ainakin puhunut vain somemarkkinoinnista, joka lienee vaativan enemmän aktiivista työtä juuri tässä hetkessä.

Alkuviikosta kiekon Instagramiin on tuutattu 43 julkaisua feediin ja ties kui paljo tarinoita. Samassa ajassa futiksen puolella on 11.

Toki samaan aikaan kiekkoa on pelattu kaksi peliä, joten toki kiekosta on enemmän kontsaa, mutta kyllä mestaruussarjastakin pitäisi riittää varsinkin tässä heti otteluohjelman jälkeen julkaistavaa.

Sen sijaan viimeinen kerta, kun näistä on julkaistu mitään on keskiviikkona iltapäivästä, kun liput tulivat myyntiin. Julkaisut tämän jälkeen ovat joko muiden postaamia (Veikkausliiga ja Huuhkajat) tai jotain ajastettuja yhteistyövideoita golfista, jotka eivät liity mitenkään nykyhetkeen.

Enkä siis todellakaan halua, että nämä olisivat nyt siis kiekosta pois. Monilajiseurana haluan, että olemme suurimpia kaikessa. Tähän tarvitaan omat resurssit kummankin markkinointiin.
 
Kadunvarsimarkkinoinnista en tiedä, vaan itse ainakin puhunut vain somemarkkinoinnista, joka lienee vaativan enemmän aktiivista työtä juuri tässä hetkessä.

Alkuviikosta kiekon Instagramiin on tuutattu 43 julkaisua feediin ja ties kui paljo tarinoita. Samassa ajassa futiksen puolella on 11.

Toki samaan aikaan kiekkoa on pelattu kaksi peliä, joten toki kiekosta on enemmän kontsaa, mutta kyllä mestaruussarjastakin pitäisi riittää varsinkin tässä heti otteluohjelman jälkeen julkaistavaa.

Sen sijaan viimeinen kerta, kun näistä on julkaistu mitään on keskiviikkona iltapäivästä, kun liput tulivat myyntiin. Julkaisut tämän jälkeen ovat joko muiden postaamia (Veikkausliiga ja Huuhkajat) tai jotain ajastettuja yhteistyövideoita golfista, jotka eivät liity mitenkään nykyhetkeen.

Enkä siis todellakaan halua, että nämä olisivat nyt siis kiekosta pois. Monilajiseurana haluan, että olemme suurimpia kaikessa. Tähän tarvitaan omat resurssit kummankin markkinointiin.
Molemmat on tärkeitä markkinointipaikkoja. Some on kyllä valitettavan tehokas markkinointialusta ja valitettavasti sen takia kun ihmiset on niin riippuvaisia siihen. Itse olen ehkä vähän vanhanaikaisempi mutta someen olisi tosiaan hyvä tykittää näkyvyyttä ja mainosta seuraavasta ottelusta.

Ja kyllä resurssit pitää riittää markkinoida kahta tuotetta samaan aikaan. Jos ei niin sitten vaikka vittu duunitoriin ilmoitusta ja rekrytoimaan uusia ihmisiä some ja markkinointitiimiin. Tekijöitä riittää Suomen maassa enemmän kun tarjolla olevia tehtäviä.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös