La 4.7. FF Jaro - Ilves

jokuvaa

Luottopelaaja
Viestejä
4 823
Tästä ilmoittautumaan reissulle!

Niilon Pojat järjestää kannattajamatkan Pietarsaareen 4.7. pelattavaan otteluun FF Jaro - Ilves.

Matkalle lähdetään Tammelan Stadionilta Ilves-kaupan edestä kello 12:00. Bussimatkan hinta on Niilon Poikien jäseniltä 35 € ja muilta 40 €. Hinta sisältää bussimatkan hyvässä seurassa. Ottelulippu ostetaan erikseen annettavasta linkistä.

Maksathan matkan ennakkoon, matka on oltava maksettuna 1.7. mennessä. Matkan voi peruuttaa viimeistään 28.6. mennessä.

Jäseneksi voi liittyä osoitteessa niilonpojat.com/jaseneksi.

Matkalla noudatetaan matkasääntöjä.
 
Lauantaina 4.7. keskellä kuuminta kesälomakautta karavaani suuntaa kohti Jeppiksen uutta stadionia. Tätä on odotettu! Viime vuonna missattiin se just ja just, mutta tänä vuonna laitetaan Pietarsaari sekasin. Lähe messii!

1. bussi on jo hyvää vauhtii täyttymässä. Päästäänkö toista täyttämään jo tänään?
 
En tiiä, onko erikseen tulossa K18 vs ei, riippuu varmaan lähtijöiden määrästä, mutta yleensä ykkösbussiin on aina laitettu äänekkäimpiä tyyppejä, että toinen on aina rauhallisempi joka tapauksessa.
Kiitti. Miten bussien täyttäminen etenee, näyttääkö siltä et tulee toinenkin?
 
Kiitti. Miten bussien täyttäminen etenee, näyttääkö siltä et tulee toinenkin?
Joo toinen on jo täyttymässä ja täyttynyt sen verran, ettei epäilystä etteikö täyttyisi tarpeeksi. Kolmanteen en vielä usko, mutta ois kyllä siistii, jos sekin onnistuisi.

Tästä ilmoittautumaan reissulle!
 
Takaisin
Ylös