Kertokaa nyt hyvät Niilon Pojat, millä tavoin kuvittelette auttavan Ilvestä ja joukkuetta tällä boikotilla? Todellakin aiheutatte vain vahinkoa. Harmi, koska kannustuksenne on upeaa (ilman pyroja).
Ja millä tavoin kuvittelette voivanne vaikuttaa poliisiin, jonka edustajan mielipiteet juuri voimme lukea Ylen jutusta. Ja millä tavoin kuvittelette Ilveksen voivan ohittaa ja unohtaa Palloliiton turvallisuusmääräykset ja lakien säädökset pyrojen käytöstä.
Ette mitenkään, joten protestinne on turha
Surullista miten itsekkyys ajaa joukkueen ohi. Katsojamäärät muutenkin surkeita.